Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9991
Title: | ปัจจัยที่มีส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อผู้บริโภควัยทำงานในกรุงเทพมหานครในการตัดสินใจซื้อเครื่องดื่มฟังก์ชันนัลดริงก์ = Marketing mix factors affecting working-aged consumers in Bangkok towards buying decision of functional drinks / ศุภสิทธิ์ จ่างใจมนต์ |
Authors: | ศุภสิทธิ์ จ่างใจมนต์ |
Authors: | ศุภสิทธิ์ จ่างใจมนต์ |
Keywords: | การจัดการตลาด;เครื่องดื่ม -- การตลาด;ผู้บริโภค -- กรุงเทพฯ |
Issue Date: | 2554 |
Publisher: | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554 |
Gov't Doc #: | ว 658.8 ศ468ป |
URI: | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1501067 http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9991 |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba20454sj_tpg.pdf | 487.79 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20454sj_abs.pdf | 304.03 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20454sj_con.pdf | 758.61 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20454sj_ch1.pdf | 415.94 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20454sj_ch2.pdf | 924.07 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20454sj_ch3.pdf | 391.27 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20454sj_ch4.pdf | 8.18 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20454sj_ch5.pdf | 2.99 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20454sj_bib.pdf | 340.02 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20454sj_app.pdf | 1.11 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.