Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9760
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorมะลุลี สกุลถาวรen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:06:50Z-
dc.date.available2014-09-17T08:06:50Z-
dc.date.issued2553en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8342 ม117คen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1484442en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9760-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2553en_US
dc.subjectความพอใจของผู้บริโภค -- เชียงใหม่en_US
dc.subjectการจัดการตลาดen_US
dc.subjectร้านคอมพิวเตอร์ -- เชียงใหม่en_US
dc.titleความพึงพอใจของลูกค้าที่มีต่อส่วนประสมการตลาดบริการของร้านเดอะเน็ต จังหวัดเชียงใหม่ = Customer satisfaction towards service marketing mix of the net in Chiang Mai Province / มะลุลี สกุลถาวรen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0953ms_tpg.pdf525.89 kBAdobe PDFView/Open
mba0953ms_abs.pdf455.59 kBAdobe PDFView/Open
mba0953ms_con.pdf458.89 kBAdobe PDFView/Open
mba0953ms_ch1.pdf467.96 kBAdobe PDFView/Open
mba0953ms_ch2.pdf511.35 kBAdobe PDFView/Open
mba0953ms_ch3.pdf455.9 kBAdobe PDFView/Open
mba0953ms_ch4.pdf743.35 kBAdobe PDFView/Open
mba0953ms_ch5.pdf677.6 kBAdobe PDFView/Open
mba0953ms_bib.pdf447.4 kBAdobe PDFView/Open
mba0953ms_app.pdf494.86 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.