Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9416
Title: ความสัมพันธ์ระหว่างตัวกระตุ้นทางการตลาดและความตั้งใจซื้อเวชภัณฑ์ยาของแพทย์ประจำโรงพยาบาลในจังหวัดเชียงใหม่ = Relationship between marketing stimuli and drug purchasing intention of Hospital Physicians in Chiang Mai Province / ศุภสิทธิ์ จรุงกิจสุวรรณ
Authors: ศุภสิทธิ์ จรุงกิจสุวรรณ
Keywords: การจัดการตลาด
เวชภัณฑ์ -- การจัดซื้อ
ยา -- การจัดซื้อ
โรงพยาบาล -- เชียงใหม่
Issue Date: 2552
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8 ศ468ค
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1454775
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9416
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0452sj_tpg.pdf469.92 kBAdobe PDFView/Open
mba0452sj_abs.pdf478.39 kBAdobe PDFView/Open
mba0452sj_con.pdf484.96 kBAdobe PDFView/Open
mba0452sj_ch1.pdf544.92 kBAdobe PDFView/Open
mba0452sj_ch2.pdf515.53 kBAdobe PDFView/Open
mba0452sj_ch3.pdf518.83 kBAdobe PDFView/Open
mba0452sj_ch4.pdf841.04 kBAdobe PDFView/Open
mba0452sj_ch5.pdf526.02 kBAdobe PDFView/Open
mba0452sj_bib.pdf474.76 kBAdobe PDFView/Open
mba0452sj_app.pdf527.78 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.