Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9243
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorฐิติมา พรนาวากุลen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:03:06Z-
dc.date.available2014-09-17T08:03:06Z-
dc.date.issued2551en_US
dc.identifier.govdocว 658.8342 ฐ343ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1447619en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9243-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectเครื่องทองen_US
dc.subjectผู้บริโภค -- สมุทรสาครen_US
dc.subjectพฤติกรรมผู้บริโภคen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อผู้บริโภคในการเลือกใช้บริการร้านค้าทองรูปพรรณในอำเภอเมือง สมุทรสาคร = Market mix factors affecting consumer decision toward choosing gold ornament shops in Mueang Samut Sakhon District / ฐิติมา พรนาวากุลen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0551tp_tpg.pdf461.07 kBAdobe PDFView/Open
mba0551tp_abs.pdf460.76 kBAdobe PDFView/Open
mba0551tp_con.pdf473.91 kBAdobe PDFView/Open
mba0551tp_ch1.pdf493.62 kBAdobe PDFView/Open
mba0551tp_ch2.pdf499.91 kBAdobe PDFView/Open
mba0551tp_ch3.pdf485.19 kBAdobe PDFView/Open
mba0551tp_ch4.pdf765.55 kBAdobe PDFView/Open
mba0551tp_ch5.pdf563.85 kBAdobe PDFView/Open
mba0551tp_bib.pdf475.7 kBAdobe PDFView/Open
mba0551tp_app.pdf137.2 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.