Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9105
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorกฤตพน ไชยอินทร์en_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:02:08Z-
dc.date.available2014-09-17T08:02:08Z-
dc.date.issued2550en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8 ก914สen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1432484en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9105-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectกล้องถ่ายรูปดิจิตอลen_US
dc.subjectผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมืองen_US
dc.titleส่วนประสมทางการตลาดบริการที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อกล้องถ่ายภาพดิจิตอลของผู้บริโภค ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Services marketing mix affecting consumers buying decision on digital cameras in Mueang Chiang Mai District / กฤตพน ไชยอินทร์en_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0550kc_tpg.pdf451.11 kBAdobe PDFView/Open
mba0550kc_abs.pdf506.36 kBAdobe PDFView/Open
mba0550kc_con.pdf546.01 kBAdobe PDFView/Open
mba0550kc_ch1.pdf489.82 kBAdobe PDFView/Open
mba0550kc_ch2.pdf600.54 kBAdobe PDFView/Open
mba0550kc_ch3.pdf490.27 kBAdobe PDFView/Open
mba0550kc_ch4.pdf2.2 MBAdobe PDFView/Open
mba0550kc_ch5.pdf789.51 kBAdobe PDFView/Open
mba0550kc_bib.pdf433.5 kBAdobe PDFView/Open
mba0550kc_app.pdf588.23 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.