Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8477
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorสุวิจักขณ์ ปฐมวัฒนานุรักษ์en_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:49:29Z-
dc.date.available2014-09-17T07:49:29Z-
dc.date.issued2548en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8 ส473ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1386355en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8477-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2548en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectคอมพิวเตอร์แบบพกพา -- เชียงใหม่en_US
dc.subjectแล็ปท็อปคอมพิวเตอร์ -- เชียงใหม่en_US
dc.subjectนักศึกษา -- เชียงใหม่en_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการเลือกซื้อคอมพิวเตอร์โน๊ตบุ๊คของนักศึกษาปริญญาโทบริหารธุรกิจมหาบัณฑิต = Marketing mix factors affecting purchasing of notebook computer by the business administration master degree students in Chiang Mai Province / สุวิจักขณ์ ปฐมวัฒนานุรักษ์en_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba1148sp_tpg.pdf178.86 kBAdobe PDFView/Open
mba1148sp_abs.pdf234.21 kBAdobe PDFView/Open
mba1148sp_con.pdf263.64 kBAdobe PDFView/Open
mba1148sp_ch1.pdf245 kBAdobe PDFView/Open
mba1148sp_ch2.pdf324.06 kBAdobe PDFView/Open
mba1148sp_ch3.pdf222.92 kBAdobe PDFView/Open
mba1148sp_ch4.pdf1.36 MBAdobe PDFView/Open
mba1148sp_ch5.pdf684.35 kBAdobe PDFView/Open
mba1148sp_bib.pdf182.89 kBAdobe PDFView/Open
mba1148sp_app.pdf501.35 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.