Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8327
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorปิยะนารี สิงห์เชื้อen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:48:32Z-
dc.date.available2014-09-17T07:48:32Z-
dc.date.issued2547en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 381 ป3611ทen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1357547en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8327-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2547en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectบะหมี่สำเร็จรูปen_US
dc.subjectผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมืองen_US
dc.titleทัศนคติและปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการซื้อบะหมี่กึ่งสำเร็จรูปตรามาม่าของผู้บริโภค ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Attitudes and marketing mix factors affecting the purchasing of Mama brand instant noodle of customers in Mueang District, Chiang Mai Province / ปิยะนารี สิงห์เชื้อen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0947ps_tpg.pdf195.16 kBAdobe PDFView/Open
mba0947ps_abs.pdf273.36 kBAdobe PDFView/Open
mba0947ps_con.pdf462.68 kBAdobe PDFView/Open
mba0947ps_ch1.pdf220.95 kBAdobe PDFView/Open
mba0947ps_ch2.pdf373.99 kBAdobe PDFView/Open
mba0947ps_ch3.pdf210.24 kBAdobe PDFView/Open
mba0947ps_ch4.pdf2.43 MBAdobe PDFView/Open
mba0947ps_ch5.pdf1.13 MBAdobe PDFView/Open
mba0947ps_bib.pdf180.23 kBAdobe PDFView/Open
mba0947ps_app.pdf288.31 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.