Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8242
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorทิพย์สุดา หมื่นหาญen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:47:57Z-
dc.date.available2014-09-17T07:47:57Z-
dc.date.issued2547en_US
dc.identifier.govdocว 332.1 ท366ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1353149en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8242-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2547en_US
dc.subjectธนาคารทางอินเตอร์เน็ต -- กรุงเทพฯen_US
dc.subjectธนาคารและการธนาคาร -- กรุงเทพฯen_US
dc.subjectพฤติกรรมผู้บริโภคen_US
dc.titleปัจจัยที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกใช้บริการธนาคารผ่านอินเตอร์เน็ตของผู้ใช้บริการในเขตกรุงเทพมหานคร = Factors affecting decision making on using internet banking of users in Bangkok metropolitan area / ทิพย์สุดา หมื่นหาญen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba1047tm_tpg.pdf195.65 kBAdobe PDFView/Open
mba1047tm_abs.pdf215.23 kBAdobe PDFView/Open
mba1047tm_con.pdf285.56 kBAdobe PDFView/Open
mba1047tm_ch1.pdf250.05 kBAdobe PDFView/Open
mba1047tm_ch2.pdf319.75 kBAdobe PDFView/Open
mba1047tm_ch3.pdf199.6 kBAdobe PDFView/Open
mba1047tm_ch4.pdf1.64 MBAdobe PDFView/Open
mba1047tm_ch5.pdf791.74 kBAdobe PDFView/Open
mba1047tm_bib.pdf170.09 kBAdobe PDFView/Open
mba1047tm_app.pdf245.62 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.