Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-5 of 5 (Search time: 0.027 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2554กลยุทธ์การสื่อสารการตลาดเชิงบูรณาการในการสร้าง ภาพลักษณ์องค์กรของมหาวิทยาลัยกรุงเทพ = Integrated marketing communication strategies for brand image of Bangkok University / แคทรียา ตั้งเจริญแคทรียา ตั้งเจริญ
2555การใช้สื่ออินเทอร์เน็ตเพื่อส่งเสริมผลงานเพลงของศิลปินอิสระ = Internet usage to promote songs by independent artists / วิชา เทศดรุณวิชา เทศดรุณ
2555ความสามารถทางการสื่อสารเพื่อการเผยแผ่พระพุทธศาสนาแก่กลุ่มชาติพันธุ์บนพื้นที่สูงของโครงการพระบัณฑิตอาสาพัฒนาชาวเขา = Communication competence for the dissemination of buddhism among highland ethnic groups of the volunteer graduate monks working for hill tribe development project / กรรณิการ์ เพ็งปรางค์กรรณิการ์ เพ็งปรางค์
2552การเปิดรับและการใช้ประโยชน์จากข่าวสารความรู้ด้านพุทธศาสนาของเยาวชนที่เข้าร่วม เครือข่ายเยาวชนเผยแผ่ธรรม จังหวัดเชียงใหม่ = The Exposure and utilization of Buddhism information of youths in the Buddhism Information Network Chiang Mai Province / อัญชิสา วิไลรัตน์อัญชิสา วิไลรัตน์
2552ลักษณะการแพร่กระจายข่าวสารทางการตลาดแบบไวรัสที่ปรากฎในเว็บท่าของประเทศไทย = Types of spreading virus marketing information as seen on Thailand's Portal Websites / สุรกิต สุริยวงศ์ชัยสุรกิต สุริยวงศ์ชัย