Search


Current filters:


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 10 (Search time: 0.015 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2009Participation of Basic Educational School Committee in developing curriculum and instruction: case study of Ban Doikham School, Lamphun Province = การมีส่วนร่วมของคณะกรรมการถานศึกษาขั้นพื้นฐาน ในการพัฒนาหลักสูตรและการสอน: กรณีศึกษาโรงเรียนบ้านดอยคำ จังหวัดลำพูน / Kanthiya JaiklangdukKanthiya Jaiklangduk
2009An analysis of body of knowledge and imagination of science and technology in Thai Folk Tale Phra Abhaimani = การวิเคราะห์องค์ความรู้และจินตนาการทางวิทยาศาสตร์และเทคโนโลยีในนิทานคำกลอนเรื่อง พระอภัยมณี / Sutthikan TipayakesornSutthikan Tipayakesorn
2009Participatory development of english additional subject for fourth grade level learners in the secondary schools, Chiang Mai Province = การพัฒนาสาระการเรียนรู้เพิ่มเติมวิชาภาษาอังกฤษแบบมีส่วนร่วมสำหรับผู้เรียนช่วงชั้นที่ 4 ในโรงเรียนมัธยมศึกษา จังหวัดเชียงใหม่ / Payomsri WarunwanarakPayomsri Warunwanarak
2009Development of school-based character education curriculum with emphasis on integration into content area instruction for the Prince Royal's Collecge = การพัฒนาหลักสูตรอุปนิสัยศึกษาโดยใช้โรงเรียนเป็นฐานที่เน้นการบูรณาการเข้ากับการเรียนการสอนกลุ่มสาระในโรงเรียนปรินส์รอยแยลส์วิทยาลัย / Sirilak FuangkarnSirilak Fuangkarn
2009Use of mulitisensory appoach to promote vocabulary knowledge and creative English writing ability of partially sighted syudents = การใช้กลวิธีพหุประสาทสัมผัสเพื่อส่งเสริมความรู้ด้านคำศัพท์และการเขียนภาษาอังกฤษเชิงสร้างสรรค์ของนักเรียนสายตาเลือนราง / Wanlop YoudeeWanlop Youdee
2009Using concept mapping to develop a mathematics preparation curriculum for industrial technical students = การใช้ผังมโนภาพในการพัฒนาหลักสูตรเตรียมความพร้อมวิชาคณิตศาสตร์สำหรับนักศึกษาสาขาวิชาชีพช่างอุตสาหกรรม / Teerasak UrajananonTeerasak Urajananon
2009A Model for developing the ability in research and development of local curriculum of northern community teachers through the intergration of constructionism theory learning process and participatory action research = รูปแบบการพัฒนาความสามารถในการวิจัยและหลักสูตรท้องถิ่นของครูชุมชนภาคเหนือ โดยใช้กระบวนการเรียนรู้ตามทฤษฎีการสร้างสรรค์ด้วยปัญญา บูรณาการเข้ากับการวิจัยเชิงปฏิบัติการแบบมีส่วนร่วม / Jirachai BoonranaritthithaweeJirachai Boonranaritthithawee
2009Participatory model for the development classroom action research competencies of mathematics student teachers = รูปแบบการมีส่วนร่วมในการพัฒนาสมรรถนะด้านการวิจัยเชิงปฏิบัติการในชั้นเรียนของนักศึกษาฝึกประสบการณ์วิชาชีพครู สาขาวิชาคณิตศาสตร์ / Sakda SwathananSakda Swathanan
2009The Development of housework learning units using inquiry learning activities to promote multicultural understanding and life quality skills of grade level 3 students = การพัฒนาหน่วยการเรียนสาระงานบ้านโดยใช้กิจกรรมการเรียนแบบคิดสืบค้นเพื่อส่งเสริมความเข้าใจด้านพหุวัฒนธรรมและทักษะการดำเนินชีวิตที่มีคุณภาพของนักเรียนช่างชั้นที่ 3 / Natad AssapapornNatad Assapaporn
2009Construction of a model for developing instructional competency promoting prathom suksa Sixth students' mathematics process skills through knowledge management and action research = การสร้างรูปแบบการพัฒนาสมรรถนะการสอนที่ส่งเสริมทักษะ/ กระบวนการทางคณิตศาสตร์ของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 6 โดยใช้การจัดการความรู้และกรวิจัยเชิงปฏิบัติการ / Songkran PromwongSongkran Promwong