Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 41-50 of 237 (Search time: 0.012 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2009Construction of a model for developing instructional competency promoting prathom suksa Sixth students' mathematics process skills through knowledge management and action research = การสร้างรูปแบบการพัฒนาสมรรถนะการสอนที่ส่งเสริมทักษะ/ กระบวนการทางคณิตศาสตร์ของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 6 โดยใช้การจัดการความรู้และกรวิจัยเชิงปฏิบัติการ / Songkran PromwongSongkran Promwong
2004Development of a self-study computer program assisting informal education learners in reading comprehension of English literary work = การพัฒนาโปรแกรมการเรียนรู้ด้วยตนเองทางคอมพิวเตอร์เพื่อช่วยความเข้าใจในการอ่านวรรณกรรมภาษาอังกฤษสำหรับผู้เรียนระบบการศึกษาตามอัธยาศัย / Nartnatda PhongparditNartnatda Phongpradit
2004Applying the melodic approach to enhancement of English creative writing ability and postitive attitudes towards classroom atmosphere = การใช้ดนตรีเพื่อเพิ่มพูนความสามารถในการเขียนภาษาอังกฤษเชิงสร้างสรรค์และทัศนคติเชิงบวกต่อบรรยากาศในชั้นเรียน / Suchada CoxSuchada Cox
2004Genre-based courseware for development of English writing ability and learner autonomy = บทเรียนทางคอมพิวเตอร์ที่เน้นรูปแบบข้อความเพื่อการพัฒนาความสามารถในการเขียนภาษาอังกฤษและการเรียนรู้ด้วยตนเอง / Krisdabhan FukhamKrisdabhan Fukham
2006Application of critical literacy to enhance English speaking ability and critical consciousens of Janpanese students = การใช้การเรียนรู้เชิงวิพากษ์เพื่อส่งเสริมความสามารถในการพูดภาษาอังกฤษ และจิตสำนึกเชิงวิพากษ์ของนักศึกษาญี่ปุ่น / Rasami ChaikulRasami Chaikul
Sep-2011Model of Personnel Development Through Dual Vocational Training to Promote Desirable Skills of Vocational StudentsProf. Dr. Phasina Tangchuang; Assoc. Prof. Dr. Voravidh Chareonloet; Assoc. Prof. Dr. Phetcharee Rupavijetra; Supat Chupradit
Jan-2015การพัฒนาบทเรียนภาษาอังกฤษโดยใช้กลวิธีการคิดจากภาพ เพื่อส่งเสริมความสามารถในการพูดและการเขียนภาษาอังกฤษ เชิงสร้างสรรค์ของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 5รองศาสตราจารย์ ดร. นิธิดา อดิภัทรนันท์; รองศาสตราจารย์นันทิยา แสงสิน; ปุณยวีร์ แสงมนตรี
Aug-2014การใช้แนวการสอนภาษาแบบองค์รวมเพื่อพัฒนาความสามารถในการฟัง พูด และเขียนภาษาอังกฤษของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 3นิธิดา อดิภัทรนันท์; วิไลพร ธนสุวรรณ; ณิชภัทร ภู่พุกก์
Feb-2020A SYNTHESIS AND DATABASE CREATION OF SALA’S SCIENTIFIC LITERACY, CHIANG MAI PROVINCEAssoc. Prof. Dr. Virapong Saeng-Xuto; Asst. Prof. Dr. Sutthikan Tipayakesorn; Asst. Prof. Dr. Kreetha Kaewkhong; WARISSARA KRAIJITMATE
Mar-2020ผลการจัดการเรียนรู้โดยใช้ฉากทัศน์เป็นฐานที่มีต่อความสามารถ การแก้ปัญหาและการรู้เท่าทันสื่อ ของนักเรียนชั้นประถมศึกษที่ 6ผู้ช่วยศาสตราจารย์ ดร.สมเกียรติ อินทสิงห์; ผู้ช่วยศาสตราจารย์ ดร.นทัต อัศภาภรณ์; วรากร ศิริสิทธิ์