Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 45 (Search time: 0.009 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2011Model of development and evaluation of learning organization of basic education schools = รูปแบบการพัฒนาและการประเมินองค์การแห่งการเรียนรู้ของสถานศึกษาขั้นพื้นฐาน / Anuchthida ChiengcheeAnuchthida Chiengchee
2002Content-based instruction to enhance English academic reading ability and motivation of science and technology students at Chiang Mai University / Saijhae SuppakitjumnongSaikhae Supakitjumnong
2009Participatory development of english additional subject for fourth grade level learners in the secondary schools, Chiang Mai Province = การพัฒนาสาระการเรียนรู้เพิ่มเติมวิชาภาษาอังกฤษแบบมีส่วนร่วมสำหรับผู้เรียนช่วงชั้นที่ 4 ในโรงเรียนมัธยมศึกษา จังหวัดเชียงใหม่ / Payomsri WarunwanarakPayomsri Warunwanarak
2009An analysis of body of knowledge and imagination of science and technology in Thai Folk Tale Phra Abhaimani = การวิเคราะห์องค์ความรู้และจินตนาการทางวิทยาศาสตร์และเทคโนโลยีในนิทานคำกลอนเรื่อง พระอภัยมณี / Sutthikan TipayakesornSutthikan Tipayakesorn
2012Strategies management for developing educational quality of small schools in highland area in the upper northern region = การบริหารจัดการกลยุทธ์เพื่อพัฒนาคุณภาพการศึกษาของโรงเรียนขนาดเล็กบนพื้นที่สูงในเขตภาคเหนือตอนบน / Runglawan ChantarattanaRunglawan Chantarattana
2002Input versus output practice in the acquisition of English grammar of Thai learners / Nikom TolongtongNikom Tolongtong
2011Developing evaluation model of professional nursing competencies in primary care unit = การพัฒนารูปแบบการประเมินสมรรถนะพยาบาลวิชาชีพหน่วยบริการปฐมภูมิ / Orawan SamphawamanaOrawan Samphawamana
2012Integration of task-based language teaching and metacognitive strategies to promote Engliwriting ability and learner autonomy among Mathayom Suksa 4 Studentssh = การบรูณาการการสอนภาษาแบบเน้นภาระงานร่วมกับกลวิธีอภิปัญญาเพื่อเพิ่มพูนความสามารถในการเขียนภาษาอังกฤษและการเรียนรู้ได้ด้วยตนเองของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 4 / Passakorn ChatreepinyoPassakorn Chatreepinyo
2003Effects of three types of background knowledge activation on students' reading comprehension / Busarakam RaksakomanaBusarakam Raksakomana
2004Development of a self-study computer program assisting informal education learners in reading comprehension of English literary work = การพัฒนาโปรแกรมการเรียนรู้ด้วยตนเองทางคอมพิวเตอร์เพื่อช่วยความเข้าใจในการอ่านวรรณกรรมภาษาอังกฤษสำหรับผู้เรียนระบบการศึกษาตามอัธยาศัย / Nartnatda PhongparditNartnatda Phongpradit