Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Theses
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-2 of 2 (Search time: 0.002 seconds).
previous
1
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2545
ทัศนคติของผู้บริโภคที่มีต่อส่วนประสมการตลาดของบริษัทการตลาดแบบหลายชั้น : ศึกษาเปรียบเทียบระหว่าง บริษัทสุพรีเดอร์ม อินเตอร์เนชั่นแนล จำกัด และ บริษัทแอมเวย์ (ประเทศไทย) จำกัด / ศศิธร ภูวกุล
ศศิธร ภูวกุล
2542
ปัจจัยสำคัญที่มีอิทธิพลต่อผลสำเร็จของระบบการตลาดขายตรงแบบหลายชั้น : กรณีศึกษาผลิตภัณฑ์ นู สกิน จังหวัดเชียงใหม่ / ดนัยย์ ประดิษฐ์สุวรรณ
ดนัยย์ ประดิษฐ์สุวรรณ
Discover
Author
1
ดนัยย์ ประดิษฐ์สุวรรณ
1
ศศิธร ภูวกุล
Subject
1
การตลาด -- เชียงใหม่
1
การตลาดแบบหลายชั้น
1
การตลาดโดยตรง -- เชียงใหม่
1
บริษัทนู สกิน อินเตอร์เนชั่นแนล อ...
1
บริษัทสุพรีเดอร์ม อินเตอร์เนชั่นแนล
1
บริษัทแอมเวย์ (ประเทศไทย)
Date issued
1
2545
1
2542