Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-10 of 12 (Search time: 0.006 seconds).
previous
1
2
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2548
ความพึงพอใจของลูกค้าต่อบริการของธนาคารไทยพาณิชย์ จำกัด (มหาชน) สาขาย่อย เซ็นทรัลแอร์พอร์ต เชียงใหม่ = Customer's satisfaction towards services of The Siam Commercial Bank (Public) Company Limited, Central Airport Sub Branch, Chiang Mai / ยุทธนา ศิริธร
ยุทธนา ศิริธร
2548
ความพึงพอใจของลูกค้าต่อบริการของบริษัท สมจิตร์แอร์ เอ็นจิเนียริ่ง จำกัด = Customers'satisfaction towards the services of Somchit Air Engineering Co., Ltd. / พรพิมล เถียรรุ่งเรืองชัย
พรพิมล เถียรรุ่งเรืองชัย
2548
ความพึงพอใจของผู้ป่วยต่อการบริการของห้องผ่าตัดโรงพยาบาลเชียงใหม่ราม จังหวัดเชียงใหม่ = Patient's satisfaction towards operating room services at Chiang Mai Ram Hospital, Chiang Mai Province / ธนิดา ชัยนารักษ์
ธนิดา ชัยนารักษ์
2548
ความพึงพอใจของลูกค้าที่มีต่อปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการของคลังสินค้าบริษัทการบินไทย จำกัด (มหาชน) ท่าอากาศยานเชียงใหม่ = Customer's satisfaction towards the service marketing mix factors of cargo terminal, Thai Airways International Public Co., Ltd., Chiangmai International Airport / สว่าง มูลอินต๊ะ
สว่าง มูลอินต๊ะ
2548
ความพึงพอใจของลูกค้าต่อบริการด้านสินเชื่อของศูนย์ธุรกิจลูกค้าบรรษัท ธนาคารกสิกรไทย จำกัด (มหาชน) จังหวัดเชียงใหม่ = The Customer's satisfaction with credit services of business banking center at Kasikornthai Bank Public Company Limited, Chiang Mai Province / ปรีดา ชื่นจิตต์ศิริ
ปรีดา ชื่นจิตต์ศิริ
2548
ความพึงพอใจของมหาบัณฑิตที่มีต่อส่วนประสมการตลาดบริการของหลักสูตรปริญญาโทสาขาวิชาบริหารธุรกิจสำหรับผู้บริหาร (เชียงใหม่) คณะบริหารธุรกิจ มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ = The Satisfaction of graduate students toward the service marketing mix of the Executive MBA Program (Chiang Mai) of the Business Administration Faculty, Chiang Mai University / พรเพ็ญ เหลืองไชยรัตน์
พรเพ็ญ เหลืองไชยรัตน์
2548
ความพึงพอใจของลูกค้าต่อการให้บริการด้านสินเชื่อเช่าซื้อของบริษัท นิ่มซี่เส็งลิสซิ่ง จำกัด = The Customers's satisfaction towards hire purchase loan services of Nim See Seng Leasing Company Limited / ปิยะนาถ สุวิทย์ศักดานนท์
ปิยะนาถ สุวิทย์ศักดานนท์
2548
ความพึงพอใจของลูกค้าที่มีต่อการซื้ออุปกรณ์การเลี้ยงผึ้งจากบริษัท เชียงใหม่ เฮลตี้ โปรดักส์ จำกัด = Customer's satisfaction towards purchasing bee equipment from Chiang Mai Healthy Product Co., Ltd. / ปุณยนุช อินต๊ะ
ปุณยนุช อินต๊ะ
2548
ความพึงพอใจของลูกค้าที่มีต่อการให้บริการของโรงแรม ดิ อินเตอร์เนชั่นแนล เชียงใหม่ = Costumer's satisfaction toward the services of the International Hotel Chiangmai / สมศิริ นิสิตศิริ
สมศิริ นิสิตศิริ
2548
ความพึงพอใจของลูกค้าต่อบริการธนาคารผ่านอินเทอร์เน็ตของธนาคารพาณิชย์ใน จังหวัดเชียงใหม่ = Customers'satisfaction towards the internet banking services of Commercial Banks in Chiang Mai Province / บริรักษ์ ทุ่งแจ้ง
บริรักษ์ ทุ่งแจ้ง
Discover
Author
1
ธนิดา ชัยนารักษ์
1
บริรักษ์ ทุ่งแจ้ง
1
ปรีดา ชื่นจิตต์ศิริ
1
ปิยะนาถ สุวิทย์ศักดานนท์
1
ปุณยนุช อินต๊ะ
1
พรพิมล เถียรรุ่งเรืองชัย
1
พรเพ็ญ เหลืองไชยรัตน์
1
ยุทธนา ศิริธร
1
ศุภลักษณ์ วีรเดชะ
1
สมศิริ นิสิตศิริ
.
next >
Subject
3
บริการลูกค้า -- เชียงใหม่
2
ธนาคารและการธนาคาร -- เชียงใหม่
2
สินเชื่อ
1
การตลาด
1
คลังสินค้า -- เชียงใหม่
1
ท่าอากาศยานเชียงใหม่
1
ธนาคารกสิกรไทย
1
ธนาคารพาณิชย์ -- เชียงใหม่
1
ธนาคารไทยพาณิชย์
1
บริษัท นิ่มซี่เส็งลิสซิ่ง
.
next >