Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-4 of 4 (Search time: 0.01 seconds).
previous
1
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2555
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการ ตัดสินใจของพนักงานขายในการเลือกใช้บริการโรงแรมในอาเภอเมืองลำปาง = Services marketing mix factors affecting sale representatives towards selecting hotels in Mueang Lampang District / ชัยญา สัชฌะไชย
ชัยญา สัชฌะไชย
2555
ความพึงพอใจของลูกค้าชาวต่างชาติต่อส่วนประสมการตลาดบริการของโรงแรมเรือนระมิงค์ จังหวัดเชียงใหม่ = Foreign customer satisfaction towards service marketing mix of Raming Lodge, Chiang Mai Province / รัฐวิทย์ รัตนยงค์ไพโรจน์
รัฐวิทย์ รัตนยงค์ไพโรจน์
2555
ความพึงพอใจของลูกค้าชาวต่างชาติต่อส่วนประสมการตลาดบริการของเดอะ แกรนด์ วิภานันท์ เรสสิเดนซ์ จังหวัดเชียงใหม่ = Foreign customer satisfaction towards services marketing mix of The Grand Wipanan Residence in Chiang Mai Province / ธนัชพันธ์ วัฒนศิริชัยกุล
ธนัชพันธ์ วัฒนศิริชัยกุล
2555
ส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้บริโภคชาวไทยในการเลือกโรงแรมในอำเภอเมืองลำปาง = Services marketing mix affecting Thai consumers towards selection hotels in Mueang Lampang District / เหมนิภา หรรษ์หิรัญ
เหมนิภา หรรษ์หิรัญ
Discover
Author
1
ชัยญา สัชฌะไชย
1
ธนัชพันธ์ วัฒนศิริชัยกุล
1
รัฐวิทย์ รัตนยงค์ไพโรจน์
1
เหมนิภา หรรษ์หิรัญ
Subject
2
นักท่องเที่ยวต่างชาติ
2
โรงแรม -- ความพอใจของผู้ใช้บริการ...
1
พฤติกรรมผู้บริโภค
1
พฤติกรรมผู้บริโภค -- ลำปาง
1
โรงแรม -- ความพอใจของผู้ใช้บริการ...