Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-10 of 16 (Search time: 0.005 seconds).
previous
1
2
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2547
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้บริโภคในการเลือกใช้บริการร้านอาหารทะเล ในอำเภอเมือง จังหวัดสมุทรสาคร = Service marketing mixed factors affecting consumers in choosing seafood restaurant services in Mueang District, Samut Sakhom / จุฑามาศ สิทธิรัตนสุนทร
จุฑามาศ สิทธิรัตนสุนทร
2547
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อผู้บริโภคในการเลือกซื้อทองรูปพรรณจากร้านค้าทองรูปพรรณในเขตอำเภอบ้านแพ้ว จังหวัดสมุทรสาคร = The Marketing mix factor affecting consumers' buying decision of gold ornament from gold ornament stores in Ban Phaco District, Samut Sakhon Province / บุศรินทร์ จูงอานุภาพ
บุศรินทร์ จูงอานุภาพ
2552
ปัจจัยที่มีส่วนเกี่ยวข้องกับการตัดสินใจซื้ออาหารว่างเพื่อสุขภาพของผู้บริโภคในอำเภอเมืองสมุทรสาคร = Factors related to purchasing decision of healthy snacks of consumers in Amphoe Mueang Samut Sakorn / ปรัชญาพร สุทธิธรรม
ปรัชญาพร สุทธิธรรม
2551
ปัจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลผลต่อการตัดสินใจซื้อวัสดุก่อสร้างที่ร้านค้าสมัยใหม่ของผู้บริโภคในอำเภอเมืองสมุทรสาคร = Marketing mix factors affecting consumers buying decision of construction materials and equipment at modern trade in Mueang Samut Sakhon District / ยุวพร พึงพิพัฒน์
วัชรินทร์ กิติพฤฒิพันธุ์
2551
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดค้าปลีกที่มีผลต่อการซื้อหนังสือจากร้านหนังสือของผู้บริโภคในจังหวัดสมุทรสาคร = Retailing mix factors affecting books purchashing from bookstores of consumers in Samut Sakhon province / มนฑา แสงสว่าง
มนฑา แสงสว่าง
2551
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อผู้บริโภคในการเลือกใช้บริการร้านค้าทองรูปพรรณในอำเภอเมือง สมุทรสาคร = Market mix factors affecting consumer decision toward choosing gold ornament shops in Mueang Samut Sakhon District / ฐิติมา พรนาวากุล
ฐิติมา พรนาวากุล
2551
ปัจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกซื้อประกันภัยรถยนต์ภาคสมัครใจในจังหวัดสมุทรสาคร = Services marketing mix factors affecting consumers selection of Voluntary Automobile Insurance in Samut Sakhon Province / ยุวพร พึงพิพัฒน์
ยุวพร พึงพิพัฒน์
2550
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้บริโภคในการเลือกใช้บริการร้านจำหน่ายอุปกรณ์และซ่อมบำรุงรถจักรยานยนต์ในอำเภอเมืองสมุทรสาคร = Services marketing mix factors affecting consumer selection of motorcycle maintenance and parts shops in Mueang Samut Sakhon District / เชิดชัย หุยากรณ์
เชิดชัย หุยากรณ์
2552
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกใช้พื้นไม้จริงสำเร็จรูปในงานก่อสร้างของผู้รับเหมา ในจังหวัดสมุทรสาคร = Marketing mix factors affecting contractor decision in choosing ready-made floor wood in Samut Sakorn / ณัฏฐวุฒิ จันทร์เจ้าฉาย
ณัฏฐวุฒิ จันทร์เจ้าฉาย
2550
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกซื้อน้ำปลาแท้ของผู้บริโภคในจังหวัดสมุทรสาคร = Marketing mix factors affecting consumers buying decision of genuine fish sauce in Samut Sakhon Province / มติ รัตนเสรีวงษ์
มติ รัตนเสรีวงษ์
Discover
Author
1
วัชรินทร์ กิติพฤฒิพันธุ์
1
วิทยา ศิริธนานุกูลวงศ์
1
ศนิ จันทร์สัชนาลัย
1
ศิริพร วงษ์นครินทร์
1
สุกฤตา อี๊ธงชัย
1
เชิดชัย หุยากรณ์
.
< previous
Subject
11
การตลาด
4
การจัดการตลาด
2
ร้านอาหาร -- สมุทรสาคร
2
วัสดุและอุปกรณ์ก่อสร้าง -- การตลาด
1
การขายปลีก
1
การตลาด -- สมุทรสาคร
1
การเรียนพิเศษ
1
ก๊าซปิโตรเลียมอัดเหลว
1
ทอง
1
นักเรียน -- สมุทรสาคร
.
next >
Date issued
2
2554
2
2552
4
2551
2
2550
1
2549
1
2548
2
2547
2
2546