Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-2 of 2 (Search time: 0.001 seconds).
previous
1
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2547
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อปูนซีเมนต์ถุงของร้านค้าช่วงในจังหวัดเชียงใหม่ : กรณีศึกษาร้านค้าช่วง บริษัท ปูนซิเมนต์เอเซีย จำกัด (มหาชน) = Marketing mix factors affecting the purchasing decision of sub-dealers of bag cement in Chiang Mai Province: a case study of sub-dealer of the Asia Cement Public Company Limited. / รัชชิษฎ์ พันธุ์ทอง
รัชชิษฎ์ พันธุ์ทอง
2548
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีอิทธิพลต่อการเลือกซื้อปูนซีเมนต์ถุงของร้านค้าช่วงในเขต อำเภอเมือง จังหวัดเชียงราย = Marketing mix factors influencing sub-dealers in purchasing bag cement in Mueang District, Chiang Rai Province / อำนาจ วรนิภิฐพนธ์
อำนาจ วรนิภิฐพนธ์
Discover
Author
1
รัชชิษฎ์ พันธุ์ทอง
1
อำนาจ วรนิภิฐพนธ์
Subject
1
การตลาด
1
การตลาด -- เชียงราย. อำเภอเมือง
1
ร้านค้า -- เชียงราย. อำเภอเมือง
1
ร้านค้า -- เชียงใหม่
Date issued
1
2548
1
2547