Search


Current filters:


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 41 (Search time: 0.017 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2548ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกซื้อน้ำผลไม้พร้อมดื่มของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานคร = Marketing mix factors affecting consumers decision in selecting ready to drink fruit juice in Bangkok metropolitan / อินทิรารัตน์ บุณยรัตนกลินอินทิรารัตน์ บุณยรัตนกลิน
2548ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการเลือกซื้อคอมพิวเตอร์โน๊ตบุ๊คของนักศึกษาปริญญาโทบริหารธุรกิจมหาบัณฑิต = Marketing mix factors affecting purchasing of notebook computer by the business administration master degree students in Chiang Mai Province / สุวิจักขณ์ ปฐมวัฒนานุรักษ์สุวิจักขณ์ ปฐมวัฒนานุรักษ์
2548การรับรู้ตำแหน่งทางการตลาดของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ ที่มีต่อผลิตภัณฑ์ชาเขียวพร้อมดื่ม = Consumer's perception of market positions of ready to drink Green Tea in Mueang District, Chiang Mai province / ธีรนุช โอภาพงพันธ์ธีรนุช โอภาพงพันธ์
2548ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อครีมบำรุงผิวหน้าของสตรีในอำเภอกระทุ่มแบน จังหวัดสมุทรสาคร = Marketing mix factors effecting the buying decision for lotion of women in Krathum Baen District, Samut Sakhon Province / พัชรี หยกเล็กพัชรี หยกเล็ก
2548ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อเนื้อไก่ของผู้บริโภคในจังหวัดนครปฐม = Marketing mix factors affecting consumers buying decision to purchase chicken produce in Nakhon Pathom Province / สุชานันท์ อนุกูลสุชานันท์ อนุกูล
2548ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกซื้อน้ำยาในการตรวจการเข้ากันได้ของเลือดของโรงพยาบาลในเขตภาคเหนือ = Marketing mix factors affecting hospitals decision to purchase cross matching reagent, Northern Thailand / กิตตินาถ กาวีกิตตินาถ กาวี
2548การสื่อสารการตลาดที่มีอิทธิพลต่อการเลือกซื้อผลิตภัณฑ์ชาเขียวพร้อมดื่มของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing communication influencing selection of ready to drink Green Tea products of consumers in Mueang District, Chiang Mai province / ศิรินภา บุญมาศิรินภา บุญมา
2548ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อระบบกล้องโทรทัศน์วงจรปิดของที่พักอาศัยให้เช่ารายเดือนในเขตเทศบาลนครเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting consumer decision of buying closed circuit television system at monthly rental residence in Chiang Mai Municipality / รัชดาภรณ์ ปัญญาชัยรัชดาภรณ์ ปัญญาชัย
2548ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการเลือกซื้อน้ำยาเคลือบส้มของผู้ประกอบการโรงเคลือบส้ม ในจังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting decision of tangerine fruit coating by the entrepreneurs of tangerine fruit coating in Chiang Mai Province / อนุวัตร ภูวเศรษฐอนุวัตร ภูวเศรษฐ
2548ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดบริการที่มีผลต่อการเลือกใช้บริการธุรกิจดูแลรักษารถยนต์ ของพนักงานบริษัทในนิคมอุตสาหกรรมภาคเหนือ จังหวัดลำพูน = The Services marketing mix factors affecting the selection towards car care services of employees in Northern region Industrial Estate, Lamphun Province / รัชฎาภรณ์ ทาระวรรณรัชฎาภรณ์ ทาระวรรณ