Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-10 of 304 (Search time: 0.014 seconds).
previous
1
2
3
4
...
31
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2551
ทัศนคติของผู้ฟังรายการทำมาหากินทางสถานีวิทยุเสียงสื่อสารมวลชน จังหวัดเชียงใหม่ = Audience attitudes towards Tamma Hakin program from mass communication radio station, Chiang Mai Province / ชนะ เต็งพฤทธิ์ธนากร
ชนะ เต็งพฤทธิ์ธนากร
2551
การประเมินผลการควบคุมภายในทางการบัญชีของเหมืองแม่เมาะการไฟฟ้าฝ่ายผลิตแห่งประเทศไทย = The Evaluation of accounting internal control of the Mae Moh Mine Electricity Generating Authority of Thailand / อุทุมพร ธรรมสนอง
อุทุมพร ธรรมสนอง
2551
แนวทางการคำนวนต้นทุนฐานกิจกรรมของ มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลล้านนา เขตพื้นที่เชียงราย = Calculation guidelines on activity based costing for rajamangala University of technology Lanna Chiangrai / สุปราณี แสนคำ
สุปราณี แสนคำ
2551
ต้นทุนและผลตอบแทนจากการปลูกงาของเกษตรกรในจังหวัดแม่ฮ่องสอน = Cost and return on sesame cultivation of agriculturist in Mae Hong Son Province / ศุภลักษณ์ มูลสมบัติ
ศุภลักษณ์ มูลสมบัติ
2551
พฤติกรรมการเปิดรับสื่อมวลชนของเจเนอเรชั่นบีในอำเภอเมืองจังหวัดเชียงใหม่ = Generation B's behavior towards the exposure to mass media in Mueang District, Chiang Mai Province / เขมพัฒน์ ปัญญาเปียง
เขมพัฒน์ ปัญญาเปียง
2551
ส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อผลิตภัณฑ์ลดริ้วรอยบนใบหน้าของผู้หญิงในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting women's buying decision towards anti-aging facial products in Mueang District, Chiang Mai Province / นฤมล วัฒนศิริ
นฤมล วัฒนศิริ
2551
ความพึงพอใจของลูกค้าต่อการให้บริการของห้างหุ้นส่วนจำกัด ลิ้มเจริญยางยนต์ อำเภอเมือง อุตรดิตถ์ = Customer satisfaction towards the services of Limcharoen Yangyont Limited Partnership Amphoe Mueang Uttaradit / ชนัต เตชะมหาพันธ์
ชนัต เตชะมหาพันธ์
2551
การศึกษารายการที่เกี่ยวข้องกันของบริษัทจดทะเบียนในกลุ่ม SET 50 = The Study of related party transactions of listed companies in SET 50 group / นันท์นภัส ธนาชัยกุลวัฒน์
นันท์นภัส ธนาชัยกุลวัฒน์
2551
การวิเคราะห์กลยุทธ์การตลาดของผู้ประกอบการธุรกิจสปา ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing strategy analysis of spa business entrepreneurs in Mueang Chiang Mai District / ฉันทวัต วันดี
ฉันทวัต วันดี
2551
แนวทางการพัฒนาระบบบัญชีและการเงินสำหรับธุรกิจจำหน่ายยาและเวชภัณฑ์ของสถานปฏิบัติการเภสัชชุมชน มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ = A guideline for developing the accounting and financial system for drug and medical supplies business of University Pharmacy, Chiang Mai University / สุทธนิตย์ ทรัพย์หงส์ทอง;"A guideline for developing the accounting and financial system for drug and medical supplies business of University Pharmacy, Chiang Mai University"
สุทธนิตย์ ทรัพย์หงส์ทอง
Discover
Author
1
กฤษณะ ไพรคงคาธรรม
1
กัญจนา กุศลชู
1
กัลย์ธีรา จิยะวรนันท์
1
กาญจน์วิตรี งามพริ้ง
1
กิตติศักดิ์ มะรินทร์
1
กีรติ วงศ์เสถียรชัย
1
กุลธารินทร์ ปัญญา
1
กุลระวี ธรรมวงค์
1
ขจรศักดิ์ โนวัฒน์
1
คงวุฒิ วีระศิริ
.
< previous
next >
Subject
36
การตลาด
20
ความผูกพันต่อองค์การ
18
การจัดการตลาด
18
ผู้บริโภค -- เชียงใหม่
17
พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่
11
การตัดสินใจ
9
การจูงใจในการทำงาน
7
การบัญชี
7
ตลาดหลักทรัพย์แห่งประเทศไทย
7
ปัจจัย
.
next >