Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 41-50 of 428 (Search time: 0.005 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2547ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อผู้บริโภคในการตัดสินใจซื้อสีน้ำพลาสติกทาอาคารจากร้านวัสดุก่อสร้าง ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ / องอาจ ประโยคองอาจ ประโยค
2548ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกซื้อน้ำผลไม้พร้อมดื่มของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานคร = Marketing mix factors affecting consumers decision in selecting ready to drink fruit juice in Bangkok metropolitan / อินทิรารัตน์ บุณยรัตนกลินอินทิรารัตน์ บุณยรัตนกลิน
2553ปัจจัยที่มีผลต่อผู้หญิงอำเภอเมืองเชียงใหม่ในการเลือกซื้อชุดชั้นใน = Factors affecting women in Mueang Chiang Mai District towards buying female underwear / อรอัญชัน ธิดาเมืองอรอัญชัน ธิดาเมือง
2548ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการเลือกซื้อคอมพิวเตอร์โน๊ตบุ๊คของนักศึกษาปริญญาโทบริหารธุรกิจมหาบัณฑิต = Marketing mix factors affecting purchasing of notebook computer by the business administration master degree students in Chiang Mai Province / สุวิจักขณ์ ปฐมวัฒนานุรักษ์สุวิจักขณ์ ปฐมวัฒนานุรักษ์
2550ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกใช้สถานีบริการน้ำมันที่ตั้งอยู่ริมถนนพระรามสอง จังหวัดสมุทรสาคร = Services marketing mix factors affecting consumers selection of gasoline station on Rama II Road, Samut Sakhon province / วรรัตน์ ภาณุภาสวรรัตน์ ภาณุภาส
2547ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อลูกค้าในการตัดสินใจซื้อยางรถยนต์จาก บริษัท ยางทองอะไหล่ยนต์ จำกัด = The Services marketing mix factors affecting consumer's decision in purchasing tires from Yang Thong Alai Yont Co., Ltd. / วิญญู อริยะวุฒิกุลวิญญู อริยะวุฒิกุล
2547ปัจจัยที่มีผลต่อการเลือกผู้รับเหมาก่อสร้างของผู้บริโภค ในเขตทวีวัฒนา กรุงเทพมหานคร = Factors affecting consumers selection of contractor in Thawi Watthana District, Bangkok / รัชติยา รัตนวรรัชติยา รัตนวร
2547ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกใช้บริการด้านเงินฝากของผู้ใช้บริการธนาคารพาณิชย์ในเขตเทศบาลเมือง จังหวัดสมุทรสาคร = Marketing mix factors influencing customer's decision to use Commerical Bank's in Samut Sakhon Municipality, Samut Sakhon province / ณฤทธิ์ เลิศศิวเวทณฤทธิ์ เลิศศิวเวท
2549ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อพืชผักเมืองหนาวของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting consumers on purchasing temperate vegetable in Mueang district, Chiang Mai / ธนัท โชคชาญสิริ;"Marketing mix factors affecting consumers on purchasing temperate vegetable in Mueang district, Chiang Ma"ธนัท โชคชาญสิริ
2547ความคิดเห็นของธุรกิจกุ้งกุลาดำแช่เยือกแข็งในจังหวัดสมุทรสาครต่อมาตรการตอบโต้การทุ่มตลาดของประเทศสหรัฐอเมริกา = The opinion of frozen black tiger shrimp firms in Samut Sakhon Province towards the United States of America's anti dumping / ประลิวัตร ยันตะพันธ์ประลิวัตร ยันตะพันธ์