Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 11-16 of 16 (Search time: 0.013 seconds).
previous
1
2
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2548
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจของนักศึกษาในการเลือกใช้บริการร้านกาแฟในมหาวิทยาลัยเชียงใหม่= Marketing mix factors affecting the Chiang Mai University student's decision of selecting coffee shops in Chiang Mai University / สุรินทร์ วัชรปรีชา
สุรินทร์ วัชรปรีชา
2548
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อยางรถยนต์สำหรับรถยนต์นั่งส่วนบุคคลที่จดทะเบียนใน จังหวัดเชียงใหม่= The Marketing mix factors affecting decision in purchasing tires for passenger cars registered in Chiang Mai Province / ประศาสน์ ศิริบรรเทิง
ประศาสน์ ศิริบรรเทิง
2548
ความพึงพอใจของลูกค้าต่อส่วนประสมการตลาดบริการของร้านบัดส์ไอศกรีมสาขาเชียงใหม่ = Customers'satisfaction towards the services marketing mix of Bud's ice Cream, Chiang Mai Branch / สุพัฒน์ เรืองฤทธิ์
สุพัฒน์ เรืองฤทธิ์
2547
ความพึงพอใจต่อส่วนประสมการตลาดของลูกค้าห้างหุ้นส่วนจำกัด ลิขิตศิลป์ จังหวัดเชียงใหม่ = Customer's satisfaction towards the marketing mix of Likid Slip Stationery & Sport Limited Partnership, Chiang Mai Province / อำไพ ภัทรวิศิษฏ์สัณธ์
อำไพ ภัทรวิศิษฏ์สัณธ์
2548
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อผลิตภัณฑ์คอมพิวเตอร์ของร้านค้าตัวแทนจำหน่ายในศูนย์การค้าคอมพิวเตอร์ จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting the purchasing decision for computer products of dealers in computer shopping centers in Chiang Mai Province / ปีใหม่ ศรีสิทธิสมบัติ
ปีใหม่ ศรีสิทธิสมบัติ
2551
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อเครื่องเล่นสื่อดิจิตอลแบบพกพาของผู้บริโภค ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting consumer purchasing decisions for portable digital media in Mueang District, Chiang Mai Province / จิณณะ ถาวรรุ่งกิจ
จิณณะ ถาวรรุ่งกิจ
Discover
Author
1
กาญจนา วัฒนากูล
1
จิณณะ ถาวรรุ่งกิจ
1
ชาญวิทย์ ตนันวิจิตร
1
ธนัชชา วัฒนากูล
1
นันทรุต จันทรภัทร
1
ประศาสน์ ศิริบรรเทิง
1
ปีใหม่ ศรีสิทธิสมบัติ
1
พันแสง เรืองถิรเศรษฐ์
1
ยุทธนา นฤนาทวงศ์สกุล
1
วรรณภา ไพศาลตันติวงศ์
.
next >
Subject
2
การตัดสินใจ
2
การสื่อสาร
2
การสื่อสารทางการตลาด
2
ทอง -- การขาย
2
ปัจจัย
1
การจัดการตลาด
1
การซื้อสินค้า
1
การลงทุน -- เชียงใหม่
1
การเช่า
1
กาลงทุน -- เชียงใหม่
.
next >
Date issued
2
2555
2
2554
5
2551
6
2548
1
2547