Search


Current filters:


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 11-20 of 41 (Search time: 0.022 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2549ความพึงพอใจของลูกค้าต่อส่วนประสมการตลาดบริการของห้างหุ้นส่วนจำกัด เจ.เอส.อิเล็คทริคอล ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Customer satisfaction towards services marketing mix factors of J.S. Electrical Limited Partnerships in Mueang District, Chiang Mai Province / สยาม ธรรมชื่นสยาม ธรรมชื่น
2549ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการเลือกซื้อบ้านจัดสรรของลูกค้าในอำเภอสันทราย จังหวัดเชียงใหม่ = The Marketing mix factors affecting customer's purchasing house of real estate in San Sai District, Chiang Mai Province / ณัฐพิมล ชื่นดวงณัฐพิมล ชื่นดวง
2549ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกรับประทานอาหารมื้อเย็นนอกบ้านของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Service marketing mix factors affecting consumers' decision in selecting dining-out in Mueang district, Chiang Mai province / พิมพ์ใจ เรืองธนากรพิมพ์ใจ เรืองธนากร
2549ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกซื้อผลิตภัณฑ์นมพร้อมดื่มของผู้บริโภคในเขตเทศบาลเมืองราชบุรี = Marketing mix factors affecting consumers purchasing decision of drinking milk in Ratchaburi Municipality / ศิริรัตน์ ตรีรัตน์ศิริรัตน์ ตรีรัตน์
2549ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกโรงเรียนอนุบาลเอกชนของผู้ปกครอง ในอำเภอเมือง จังหวัดสมุทรสาคร = Service marketing mix factors affecting parents'selection of private kindergartens in Mueang District, Samut Sakhon Province / อังคณา บัณฑิตอาภรณ์อังคณา บัณฑิตอาภรณ์
2549ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อชุดนักเรียนของผู้ปกครองในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting parents'buying decision of school uniforms in Mueang District, Chiang Mai Province / ธำมรงค์ ตันตนะรัตน์ธำมรงค์ ตันตนะรัตน์
2549ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการเลือกซื้อเครื่องใช้บนโต๊ะอาหารประเภทเซรามิคส์ของ ผู้ประกอบการร้านอาหารใน อำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting restaurant owners'purchasing decision of ceramics tableware in Mueang District, Chiang Mai Province / ณัฐนันท์ ผลเจริญณัฐนันท์ ผลเจริญ
2549ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการเลือกใช้บริการที่ปรึกษาทางธุรกิจของผู้ประกอบการในจังหวัดเชียงใหม่ = Services marketing mix factors influencing the select on of business consultant services of entrepreneurs in Chiang Mai Province / บัณฑิต แสงพยัคฆ์บัณฑิต แสงพยัคฆ์
2549ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้บริโภคในการตัดสินใจเลือกร้านอาหารในจังหวัดสมุทรสาคร = Services marketing mix factors affecting customers'decision in selecting restaurants in Samut Sakhon Province / กรกนก เพ็ชรตระกูลกรกนก เพ็ชรตระกูล
2549ความพึงพอใจที่มีต่อส่วนประสมทางการตลาดของลูกค้าน้ำดื่มตรากินรีในอำเภอเชียงดาว จังหวัดเชียงใหม่ = Customer satisfaction towards marketing mix of Kinnaree brand drinking water in Chiang Dao District, Chiang Mai Province / สุรศักดิ์ ดาวเงินสุรศักดิ์ ดาวเงิน