Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 41-41 of 41 (Search time: 0.006 seconds).
previous
1
...
2
3
4
5
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2548
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการเลือกตัวแทนขนส่งสินค้าของผู้ประกอบการส่งออกสินค้าหัตถกรรมไม้แกะสลัก ศูนย์หัตถกรรมบ้านถวาย อำเภอหางดง จังหวัดเชียงใหม่ = Service marketing mix factors effecting handicraft exporters selection of freight forwarders in Ban Thawai Handicraft Center, Hang Dong District, Chiang Mai Province / ประภาส ปั้นศิริ
ประภาส ปั้นศิริ
Discover
Author
1
กาญจนา เจริญคงธรรม
1
กิตตินาถ กาวี
1
จาตุรงค์ จิรังวรพจน์
1
ชาญณรงค์ รอสูงเนิน
1
ชาตรี ครุธงาม
1
ฐิตา ตันติวัฒน์
1
ณัฐมน เจริญทวีทรัพย์
1
ณิชาภัทร วงศ์วิสิฐตระกูล
1
ธิดารัตน์ เอี่ยมศิริรักษ์
1
ธีรนุช โอภาพงพันธ์
.
next >
Subject
22
การตลาด
6
การตลาด -- เชียงใหม่
5
การตลาด -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง
5
ผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง
4
ผู้บริโภค -- กรุงเทพฯ
2
การตลาด -- ลำพูน
2
คอมพิวเตอร์ -- การจัดซื้อ
2
ชาเขียว
2
นิคมอุตสาหกรรมภาคเหนือ
2
ผู้บริโภค -- เชียงใหม่
.
next >