Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 2601-2610 of 2616 (Search time: 0.043 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2553ความพึงพอใจของลูกค้าต่อคุณภาพการบริการของร้านช่างทองแอร์ เซอร์วิส ในจังหวัดเชียงใหม่ = Customer satisfaction towards service quality of Changthong Air Service Shop in Chiang Mai Province / พิรุณ สันกลกิจพิรุณ สันกลกิจ
2553การวัดความพร้อมขององค์กรผู้ส่งออกกล้วยไม้ = Measuring organizational readiness of orchid exporters / อมรรัตน์ วิลาสเดชานนท์อมรรัตน์ วิลาสเดชานนท์
2547ประสิทธิภาพของเครื่องมือการวิเคราะห์ทางเทคนิคในการพยากรณ์การเคลื่อนไหวของดัชนีตลาดหลักทรัพย์แห่งประทศไทย = Efficiency of technical analysis in forecasting movement of stock of Thailand index / วรพจน์ ตันยลักษณ์วรพจน์ ตันยลักษณ์
2553ความพึงพอใจของลูกค้าธุรกิจต่อส่วนประสมการตลาดของบริษัท พิบูลย์คอนกรีต จำกัด = Corporate - customer satisfaction towards marketing mix factors of Piboon Concrete Company Limited / นุสรา อุดลนุสรา อุดล
2550ความพึงพอใจในการทำงานของพนักงานอุตสาหกรรมแปรรูปผักและผลไม้บรรจุกระป๋อง ในอำเภอเมือง จังหวัดลำปาง = Job satisfaction of employees in vegetable and fruit canning industries in Mueang District, Lampang Province / สุพรรณี พงษ์ตระกูลสุพรรณี พงษ์ตระกูล
2550ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อขนมปังโฮลวีทของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting comsumers'decision on purchasing whole wheat bread in Mueang District, Chiang Mai Province / ยุพาพิศ อินทร์เฉลียวยุพาพิศ อินทร์เฉลียว
2550ปัจจัยที่มีผลต่อลุกค้าในการตัดสินใจใช้บริการธนาคารอิสลามแห่งประเทศไทยสำนักงานใหญ่ = Factors affecting comsumers desisions on using Islamic Bank of Thailand Services at the Head Offoce / วาณี มะลิวัลย์วาณี มะลิวัลย์
2553การพัฒนาบทเรียนอิเล็กทรอนิกส์บนเครือข่ายอินเทอร์เน็ตเรื่องโครงสร้างเงินทุน = Development of e-Learning Courseware on internet network on introduction to capital structure / นุชจรินทร์ ปัญญาวุฒิไกรนุชจรินทร์ ปัญญาวุฒิไกร
2550ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อผู้บริโภคในการตัดสินใจซื้อผลิตภัณฑ์ตราดอยคำ ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting on comsumers' decision in purchasing Doi Kham products in Mueang District, Chiang Mai Province / ปรีชา มีนาคปรีชา มีนาค
2550การปรับปรุงผังโรงงานผลิตหน่อไม้ปิ๊บที่ถูกต้องตามหลักเกณฑ์การผลิตอาหารที่ดี = Plant layout improvement for canned bamboo production conforming to Good manufacturing practice / พงศธร เลิศรัตนวิไลพงศธร เลิศรัตนวิไล