Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 11-17 of 17 (Search time: 0.015 seconds).
previous
1
2
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2549
พฤติกรรมการซื้อลำไยสดของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Consumer buying behavior of fresh longon in Mueang District, Chiang Mai Province / สุขนิรันดร์ หวังสันติธรรม
สุขนิรันดร์ หวังสันติธรรม
2549
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อนมเปรี้ยวพร้อมดื่มของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting consumers' decision to purchase dringking Yogurt in Mueang district, Chiang Mai province / กิติพงษ์ ผู้มีคุณ
กิติพงษ์ ผู้มีคุณ
2549
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้บริโภคในการตัดสินใจเลือกใช้บริการสถาบันสอนภาษาญี่ปุ่นในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Services marketing mix factors affecting consumer decision in selecting Japanese Language Institutes in Mueang District, Chiang Mai Province / ชนิดา สมวานิช
ชนิดา สมวานิช
2549
พฤติกรรมผู้บริโภค ในการรับประทานอาหารญี่ปุ่น ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Consumer behavior on dinning Japanese Foods in Mueang District, Chiang Mai Province / ทรงกลด อัศวมงคลพันธุ์
ทรงกลด อัศวมงคลพันธุ์
2549
พฤติกรรมการซื้อน้ำผักและผลไม้สดปั่นพร้อมดื่มในห้างสรรพสินค้าของผู้บริโภค ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Consumer behavior towards purchasing blended fresh vegetable and fruit juices in department stores in Mueang District, Chiang Mai Province / เยาวลักษณ์ ไทยานันท์
เยาวลักษณ์ ไทยานันท์
2549
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้ออาหารกล่องแช่แข็งของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting consumers' decision to purchase frozen food box in Mueang district, Chiang Mai province / สนิษฐา ขวัญศรีสุทธิ์
สนิษฐา ขวัญศรีสุทธิ์
2549
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อไส้กรอกของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting consumers decision to purchase sausages in Mueang district, Chiang Mai province / ปุณยวีร์ เรืองพิพัฒน์
ปุณยวีร์ เรืองพิพัฒน์
Discover
Author
1
กิติพงษ์ ผู้มีคุณ
1
ชนิดา สมวานิช
1
ชลีลักษณ์ สุทธภักติ
1
ทรงกลด อัศวมงคลพันธุ์
1
ธนัท โชคชาญสิริ
1
นภดล สิทธิชัยธนะกิจ
1
ปฏิภาณ ภมรสูต
1
ปุณยวีร์ เรืองพิพัฒน์
1
พิมพ์ใจ เรืองธนากร
1
วิภาวดี ศรีชัย
.
next >
Subject
9
การตลาด
2
พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อ...
1
การสื่อสารทางการตลาด -- เชียงใหม่...
1
ข้าวสาร
1
ฉลาก
1
นมเปรี้ยว
1
น้ำผลไม้
1
น้ำผัก
1
ผัก
1
ภาษาญี่ปุ่น -- การศึกษาและการสอน
.
next >