Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 11-20 of 30 (Search time: 0.012 seconds).
previous
1
2
3
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2554
องค์ประกอบด้านผลิตภัณฑ์ที่มีอิทธิพลต่อผู้บริโภควัย ทำงานในจังหวัดสมุทรสาครในการเลือกซื้อครีมบำรุง ผิวหน้า = Product elements influencing working-aged consumers in Samut Sakhon Province towards selecting facial cream products / ลินีวาลี สุเชาว์อินทร์
ลินีวาลี สุเชาว์อินทร์
2551
ปัจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกซื้อประกันภัยรถยนต์ภาคสมัครใจในจังหวัดสมุทรสาคร = Services marketing mix factors affecting consumers selection of Voluntary Automobile Insurance in Samut Sakhon Province / ยุวพร พึงพิพัฒน์
ยุวพร พึงพิพัฒน์
2550
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้บริโภคในการเลือกใช้บริการร้านจำหน่ายอุปกรณ์และซ่อมบำรุงรถจักรยานยนต์ในอำเภอเมืองสมุทรสาคร = Services marketing mix factors affecting consumer selection of motorcycle maintenance and parts shops in Mueang Samut Sakhon District / เชิดชัย หุยากรณ์
เชิดชัย หุยากรณ์
2549
พฤติกรรมการใช้บริการสถานีบริการน้ำมันของผู้บริโภคในจังหวัดสมุทรสาคร = Consumer behavior in using gas station services in Samut Sakhon Province / เยาวเรศ ทองทา
เยาวเรศ ทองทา
2552
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกใช้พื้นไม้จริงสำเร็จรูปในงานก่อสร้างของผู้รับเหมา ในจังหวัดสมุทรสาคร = Marketing mix factors affecting contractor decision in choosing ready-made floor wood in Samut Sakorn / ณัฏฐวุฒิ จันทร์เจ้าฉาย
ณัฏฐวุฒิ จันทร์เจ้าฉาย
2550
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกซื้อน้ำปลาแท้ของผู้บริโภคในจังหวัดสมุทรสาคร = Marketing mix factors affecting consumers buying decision of genuine fish sauce in Samut Sakhon Province / มติ รัตนเสรีวงษ์
มติ รัตนเสรีวงษ์
2546
ปัจจัยที่มีผลกระทบต่อพฤติกรรมการซื้อน้ำมันพืชของผู้บริโภค ในอำเภอเมือง จังหวัดสมุทรสาคร = Factors affecting consumers behavior in purchasing vegetable oil in Mueang District, Samut Sakhon Province / จุตติ กิ่งพะโยม
จุตติ กิ่งพะโยม
2549
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้บริโภคในการตัดสินใจเลือกร้านอาหารในจังหวัดสมุทรสาคร = Services marketing mix factors affecting customers'decision in selecting restaurants in Samut Sakhon Province / กรกนก เพ็ชรตระกูล
กรกนก เพ็ชรตระกูล
2548
ความคิดเห็นของผู้ใช้บริการสปาใน อำเภอเมือง จังหวัดสมุทรสาคร = The opinion of consumer using Spa services in Mueang District, Samut Sakhon Province / พรศรี กุลทรงคุณากร
พรศรี กุลทรงคุณากร
2554
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อนักเรียนมัธยมศึกษาตอนปลายในจังหวัดสมุทรสาครในการเลือกสถาบันกวดวิชา = Service marketing mix factors influencing high-school students in Samutsakorn Province to select tutorial institutes / ศิริพร วงษ์นครินทร์
ศิริพร วงษ์นครินทร์
Discover
Author
1
กรกนก เพ็ชรตระกูล
1
กาญจนา งามสม
1
กาญจนา เจริญคงธรรม
1
จุฑามาศ สิทธิรัตนสุนทร
1
จุตติ กิ่งพะโยม
1
ฐิตินันท์ วรธรรมานนท์
1
ฐิติมา พรนาวากุล
1
ณัฏฐวุฒิ จันทร์เจ้าฉาย
1
ทวีศักดิ์ กุศลธรรมรัตน์
1
นุภาศพัฒน์ สุทธิธรรม
.
next >
Subject
11
การตลาด
5
พฤติกรรมผู้บริโภค -- สมุทรสาคร
4
การจัดการตลาด
4
พฤติกรรมผู้บริโภค
3
ร้านค้าปลีก -- สมุทรสาคร
2
ร้านอาหาร -- สมุทรสาคร
2
วัสดุและอุปกรณ์ก่อสร้าง -- การตลาด
2
อาหารทะเล -- สมุทรสาคร
1
การขายปลีก
1
การตลาด -- สมุทรสาคร
.
next >
Date issued
3
2554
1
2553
2
2552
4
2551
2
2550
2
2549
3
2548
5
2547
8
2546