Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 11-20 of 31 (Search time: 0.007 seconds).
previous
1
2
3
4
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2553
ความพึงพอใจของลูกค้าต่อส่วนประสมการตลาดบริการของห้างหุ้นจำกัด พัฒนายนต์ เชียงใหม่ = Customer satisfaction towards service marketing mix of Pattannayont Chiang mai Limited partnership / สิริศักดิ์ บุญวรเศรษฐ์
สิริศักดิ์ บุญวรเศรษฐ์
2555
ความพึงพอใจของลูกค้าชาวต่างชาติต่อส่วนประสมการตลาดของห้างหุ้นส่วนจำกัด เชียงใหม่ลายทอง จังหวัดเชียงใหม่ = Customer satisfaction towards marketing mix of Chiang Mai Laitong Ltd., partnership in Chiang Mai Province / จารุวรรณ แสงจักร
จารุวรรณ แสงจักร
2550
ความพึงพอใจของลูกค้าต่อการใช้บริการอินเตอร์เน็ตเคเบิลโมเด็มของบริษัททรูอินเตอร์เน็ต จำกัดในจังหวัดเชียงใหม่ = Customer satisfaction towards the cable modem internet services provided by Ture internet company limit in Chiang Mai province / พงศกร พินิจชอบ
พงศกร พินิจชอบ
2554
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีอิทธิพลต่อนักท่องเที่ยว ชาวไทยในการซื้อของฝากประเภทผลไม้แปรรูปในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Service marketing mix factors affecting Thai tourists in purchasing preserved vegetable and fruit souvenirs in Mueang Chaing Mai District / ประสิทธิ์ เอมศิรานันท์
ประสิทธิ์ เอมศิรานันท์
2548
ความพึงพอใจของลูกค้าต่อคุณภาพการบริการของบริษัทหลักทรัพย์ไทยในจังหวัดเชียงใหม่ = Customers satisfaction towards service quality of Thai securities companies in Chiang Mai Province / วิสาขา ลายชื่น
วิสาขา ลายชื่น
2548
ความพึงพอใจของลูกค้าต่อการบริการหลังการขายรถยนต์โตโยต้าของศูนย์บริการรถยนต์โตโยต้า บริษัท สหพานิช เชียงใหม่ จำกัด = Customer's satisfaction toward after sale service from Toyota Service Center of Sahaphanich Co., Ltd / สงวน ลิ้มเล็งเลิศ
สงวน ลิ้มเล็งเลิศ
2551
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อผลิตภัณฑ์แหนมของผู้บริโภคในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting customers buying decision for Nham in Mueang Chiang Mai District / ปรัทรวัณ นิรัติศยวานิช
ปรัทรวัณ นิรัติศยวานิช
2555
ส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อผู้บริโภคจังหวัดเชียงใหม่ในการซื้อผลิตภัณฑ์จาก ร้านขนมบ้านอาจารย์ = Marketing mix affecting consumers in Chiang Mai province towards purchasing products from Kanom Ban Arjarn / สุปิยะชาติ วรรณสูตร
สุปิยะชาติ วรรณสูตร
2550
ความพึงพอใจของลูกค้าต่อส่วนประสมการตลาดบริการของบริษัทเพาเวอร์ บาย จำกัด สาขากาดสวนแก้ว จังหวัดเชียงใหม่ = Customers' satisfaction towards services marketing mix of power buy company limited, Kadsuankaew branch, Chiang Mai province / กันณิกาณ์ ธนะวัฒน์
กันณิกาณ์ ธนะวัฒน์
2550
ความพึงพอใจของลูกค้าต่อส่วนประสมการตลาดบริการของ บริษัท เชียงใหม่เวียงพิงค์การยาง จำกัด = Customer's satisfaction towards the services marketing mix of Chiangmai Viangping Karnyang Co.,Ltd. / ลัดดาวัลย์ ศานติพันธ์;"Customer's satisfaction towards the services marketing mix of Chiangmai Viangping Karnyang Co.,Ltd."
ลัดดาวัลย์ ศานติพันธ์
Discover
Author
1
กันณิกาณ์ ธนะวัฒน์
1
จักริน จั่นตระกูล
1
จารุจรรย์ วัฒนลักษณ์
1
จารุวรรณ แสงจักร
1
จิตติพร นิ่มสุวรรณ์
1
ชยากร โกศลธนากุล
1
ณัฐปภัสร์ ศิรบุญญะพัฒน์
1
นิรันดร์ แสนไชย
1
นุชนันท์ สมสุข
1
บัณฑิตา วจนานนท์
.
next >
Subject
8
การจัดการตลาด
7
การตลาด
2
ผู้บริโภค -- เชียงใหม่
1
การตลาด -- เชียงใหม่
1
การเลือกซื้อสินค้า
1
คอตโต้สตูดิโอ -- เชียงใหม่
1
ชุดแต่งงาน -- การเช่า
1
ธนาคารนครหลวงไทย
1
ธุรกิจสปา -- เชียงใหม่
1
นักท่องเที่ยว -- เชียงใหม่
.
next >
Date issued
1
2556
4
2555
2
2554
7
2553
5
2552
1
2551
4
2550
3
2548
4
2547