Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 11-20 of 41 (Search time: 0.155 seconds).
previous
1
2
3
4
5
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2555
ความพึงพอใจของลูกค้าเงินเชื่อต่อปัจจัยส่วนประสมการตลาดของบริษัท นพดลพานิช จำกัด = Credit customer satisfaction towards marketing mix factors of Nopadol Panich company Limited / วิไลวรรณ บุญมาก
วิไลวรรณ บุญมาก
2553
ความพึ่งพอใจของลูกค้าชาวญี่ปุ่นที่มีต่อส่วนประสมการตลาดบริการของนิติบุคคลอาคารชุดฮิลล์ไซด์พลาซ่า แอนด์ คอนโดเทล 4 = Satisfaction of Japanese Customers towards service marketing mix of Hillside Plaza and Condotel 4 / สกาวเดือน โอกาว่า
สกาวเดือน โอกาว่า
2555
ความพึงพอใจของร้านค้าต่อปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการของบริษัทเดอเบล จำกัด สาขาอุดรธานี = Wholesaler satisfaction towards services marketing mix factors of Durbell Company Limited, Udon Thani Branch / อภิสิทธิ์ สุวรรณเทน
อภิสิทธิ์ สุวรรณเทน
2550
ความพึงพอใจของลูกค้าต่อการใช้บริการเครื่องรับฝากเงินอัตโนมัติของธนาคารกรุงศรีอยุธยา จำกัด (มหาชน) ในจังหวัดสมุทรสาคร = Customers' satisfaction towards the use of automatic deposit machine services of Bank of Ayudhya Public Company Limited in Samut Sakhon Province / นำพร ธีรนันทราพร
นำพร ธีรนันทราพร
2551
ความพึงพอใจของลูกค้าต่อปัจจัยส่วนประสมการตลาดของร้านขายยาฟาสซิโนในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Customer satisfaction towards markeing mix factors of fascino drug stores in Mueang Chiang Mai district / ชนปภพ ปั้นทอง;"Customer satisfaction towards markeing mix factors of fascino drug stores in Mueang Chiang Mai district"
ชนปภพ ปั้นทอง
2554
ความพึงพอใจชองลูกค้าชาวญี่ปุ่นที่มีต่อคุณภาพการบริการของโรงแรมคิงรอยัลการ์เด้นท์อินน์ ถนนสาทรใต้ กรุงเทพมหานคร = Satisfaction of Japanese Customers Towards Service Quality of King Royal Garden Inn, Bangkok / วิลาวัลย์ จันทราวดี
วิลาวัลย์ จันทราวดี
2550
ความพึงพอใจของประชาชนต่อการให้บริการในสถานีตำรวจในเขตพื้นที่กองบังคับการตำรวจนครบาล 9 = Citizen's Satisfaction Towards Police Station Service at the Metropolitan Police Division 9 / ชินวุฒิ ตั้งวงษ์เลิศ
ชินวุฒิ ตั้งวงษ์เลิศ
2552
ความพึงพอใจของผู้แทนจำหน่าย ในเขตภาคเหนือที่มีต่อกลยุทธ์ส่วนประสมการตลาดของบริษัท เอสซีจี เน็ตเวิร์ค แมเนจเม้นท์ จำกัด = Satisfaction of dealers in Northern Thailand towards marketing mix factors of SCG Network Management Company Limited / ศฤงคาร ตั้งประกอบ
ศฤงคาร ตั้งประกอบ
2552
ความพึงพอใจของตัวแทนจำหน่ายต่อการให้บริการของบริษัท ซินเน็ค (ประเทศไทย) จำกัด (มหาชน) สาขาเชียงใหม่ = Dealer tatisfaction towards services of Synnex (Thailand) Public Company Limited, Chiang Mai Branch / ภาณุพงศ์ จันทรสมา
ภาณุพงศ์ จันทรสมา
2554
ความพึงพอใจของลูกค้าต่อการใช้บริการสถานีบริการน้ำมันเชลล์ห้างหุ้นส่วนจำกัด สงวนทุเรียนทอง อำเภอฮอด จังหวัดเชียงใหม่ = Customers satisfaction towards Sanguan Turiantong Limited Partnership, Shell Gas Station in Hot district, Chiang Mai Province / พัทธมน ศาลากิจ
พัทธมน ศาลากิจ
Discover
Author
1
กาญจนา สุริโย
1
คณินธร มิตรานันท์
1
คมสัน นาคะกุล
1
จรัญชัย กรเกตุมหาชัย
1
จารุนันท์ จันทรมังกร
1
จิราพร ขุมทอง
1
ชนปภพ ปั้นทอง
1
ชินวุฒิ ตั้งวงษ์เลิศ
1
ชูชาติ สุขเศวต
1
ณรงค์ อินทิพย์
.
next >
Subject
10
การจัดการตลาด
8
การตลาด
2
บริการลูกค้า
2
พาณิชย์อิเล็กทรอนิกส์
2
สินเชื่อ
1
กองบังคับการตำรวจนครบาล 9
1
กัญชง
1
การตลาด -- เชียงใหม่
1
การสอบบัญชี
1
การสอบบัญชี -- สุโขทัย
.
next >
Date issued
3
2557
3
2555
8
2554
8
2553
8
2552
6
2551
5
2550