Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 91-93 of 93 (Search time: 0.003 seconds).
previous
1
...
7
8
9
10
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
Oct-2558
ส่วนประสมการตลาดอิเล็กทรอนิกส์ที่มีผลต่อผู้บริโภคในจังหวัดเชียงใหม่ในการซื้อผลิตภัณฑ์เสริมอาหารทางออนไลน์
จอมใจ แซมเพชร
;
นิลุบล ราหุรักษ์
Oct-2558
การเปรียบเทียบการรับรู้ของผู้บริโภคในจังหวัดเชียงใหม่ต่อภาพลักษณ์ตราสินค้าคอนโดมิเนียมระดับท้องถิ่นและระดับประเทศ
นฤมล กิมภากรณ์
;
ปิยาพร สร้อยสุวรรณ
Jul-2558
การประเมินระบบการควบคุมภายในทางด้านการเงินและการบัญชีของเทศบาลตำบลในอำเภอกุดจับ จังหวัดอุดรธานี
ดุรยา สุขถมยา
;
อรรคเดช นามโนรินทร์
Discover
Author
1
กมลมาลย์ ทองสุข
1
กรวรรณ แสงบุญเรือง
1
กฤติญา สุวรรณลิขิต
1
กสิพันธุ์ เมืองอินทร์
1
จริยา นิกรพิทยา
1
จาตุรนต์ อิทธิประภากุล
1
จิตติพร พูนสิน
1
จีรชญา สุขไหว
1
ชนิดา ธรรมขันธ์
1
ชวนะ นิรัติศยวานิช
.
next >
Subject
12
ผู้บริโภค
11
ส่วนประสมการตลาด
7
พฤติกรรมผู้บริโภค
6
ความพึงพอใจ
6
ลูกค้า
5
ผู้ประกอบการ
4
การลงทุน
4
พฤติกรรม
3
การตลาด
2
การบริโภค
.
next >