Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 21-30 of 315 (Search time: 0.016 seconds).
previous
1
2
3
4
5
6
...
32
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2554
ปัจจัยด้านการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อน้ำเสาวรสตราใบธงของผุ้บริโภคในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Marketing factors affecting decision on purchasing bitoung brand passion fruit juice of consumers in Mueang Chiang Mai District / พิมพ์ชนก กล้าทำ
พิมพ์ชนก กล้าทำ
2554
พฤติกรรมผู้บริโภคในการใช้บริการโรงภาพยนตร์ในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Consumer behavior in using movie theatre service in Amphoe Mueang Chiang Mai / พวงผกา ออมทรัพย์
พวงผกา ออมทรัพย์
2554
การประเมินความเป็นองค์กรแห่งการเรียนรู้โดยพนักงานธนาคารกรุงไทย จำกัด (มหาชน) สาขาในสำนักงานเขตเชียงใหม่ = Evaluation of learning organization by employees of Krung Thai Bank Public Company Limited Branches within Chiang Mai Regional Office / ธิตินาถ พลอยองุ่นศรี
ธิตินาถ พลอยองุ่นศรี
2554
การประเมินผลการใช้โปรแกรมสำเร็จรูปบัญชีบีซีที่สถาบันวิจัยวิทยาศาสตร์สุขภาพ มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ = Performanace evaluation of BC Account Software at Research Institute for Health Sciences, Chiang Mai University / กรรณิการ์ มอญแก้ว
กรรณิการ์ มอญแก้ว
2554
การวิเคราะห์กระแสเงินสดกับวงจรชีวิตธุรกิจของบริษัทกลุ่มเกษตรและอุตสาหกรรมอาหารที่จดทะเบียนในตลาดหลักทรัพย์แห่งประเทศไทย = Cash flow analysis and firm life cycle of atro and food industry companies listed on the Stock Exchange of Thailand / ศกลวรรณ ผรณเกียรติ์
ศกลวรรณ ผรณเกียรติ์
2554
ความพึงพอใจของลูกค้าที่มีต่อส่วนประสมการตลาดบริการของบริษัทสรรพสินค้าแจ่มฟ้าพลาซ่า จำกัด สาขาอำเภอเมือง ลำพูน = Customer satisfaction towards service marketing mix factors of Jampha plaza department store company limited, Mueang Lumphun district branch / ชญาดา วงศ์มณีรุ่ง
ชญาดา วงศ์มณีรุ่ง
2554
การวัดระดับอุปนิสัยของนักศึกษาคณะเทคนิคการแพทย์ มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ โดยใช้หลักการเจ็ดอุปนิสัยสำหรับผู้ทรงประสิทธิผลยิ่ง = Measuring habit level of Associated Medical Sciences students, Chiang Mai University, by applying the Seven Habits of Highly Effective People principle / พนิดา ปงปัญญายืน
พนิดา ปงปัญญายืน
2554
การวัดระดับอุปนิสัยของนักศึกษาคณะบริหารธุรกิจ มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ โดยใช้หลักการเจ็ดอุปนิสัยสาหรับผู้ทรงประสิทธิผลยิ่ง = Measuring habit level of business students, Chiang Mai University, by applying the Seven Habits of Highly Effective People principle / อรรควิทย์ ตันติวาณิชย์พงศ์
อรรควิทย์ ตันติวาณิชย์พงศ์
2554
ปัจจัยที่มีผลกระทบต่อความน่าจะเป็นในการผิดนัดชาระหนี้บัตรเครดิตของประชาชนในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Factors affecting probability of credit card default of people in Mueang Chiang Mai District / ดลฤดี สุวรรณกุล
ดลฤดี สุวรรณกุล
2554
การศึกษาความเป็นไปได้ทางการตลาดของปุ๋ยอินทรีย์อัดเม็ดจากกากมูลสุกรของ บริษัท แม่ทา วี.พี. จำกัด= The marketing feasibility study on pelletized organic fertilizer from swine drops of Meata V.P. Co. Ltd. / สุเมธ เพชรทอง
สุเมธ เพชรทอง
Discover
Author
1
กนกวรรณ คำมาบุตร
1
กนกวรรณ เทพพันธา
1
กมลชนก ตั้งดำเนินสวัสดิ์
1
กมลวรรณ เรืองแก้วมณี
1
กรรณรัตน์ สรรพค้า
1
กรรณิการ์ ปัญญาดี
1
กรรณิการ์ มอญแก้ว
1
กฤชกมล พุ่มประเสริฐ
1
กฤติยา แย้มเอี่ยม
1
กฤษณี กาญจนอโนทัย
.
next >
Subject
43
การตลาด
17
การทำงาน
15
คุณภาพชีวิตการทำงาน
15
นิสัย
14
พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่
13
ผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง
12
การดำเนินชีวิต
11
การบัญชี
11
พฤติกรรมผู้บริโภค
11
พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อ...
.
next >