Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 301-304 of 304 (Search time: 0.009 seconds).
previous
1
...
28
29
30
31
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2551
ความผูกพันต่อองค์การของพนักงานการไฟฟ้าส่วนภูมิภาคในเขต จังหวัดลำพูน = Employee engagement towards provincial electricity authority in Lumphun Province / อรทัย เมืองใจ
อรทัย เมืองใจ
2551
ปัจจัยจูงใจในการทำงานของพนักงานบริษัทแกล็กโซสมิทไคล์น (ประเทศไทย) จำกัด = Employees motivation factors at GlaxoSmithKline (Thailand) Limited / จุไรรัตน์ บุตรสา
จุไรรัตน์ บุตรสา
2551
ปัจจัยที่มีผลต่อการเลือกใช้บริการเงินฝากของลูกค้าธนาคารอิสลามแห่งประเทสไทย สาขาลำปาง = Factors affecting customer decision to use deposit account of the Islamic Bank of Thailand, Lampang branch / อาริสรา ณ วงค์จันทร์
อาริสรา ณ วงค์จันทร์
2551
ความพึงพอใจของลูกค้าต่อผลิตภัณฑ์จุลินทรีย์ชีวภาพตราสินค้าพิงค์ธรรมชาติ = Customer satisfaction towards micro-organism products of Ping Thammachad Brand / เชาวพรรณ อัชนันท์
เชาวพรรณ อัชนันท์
Discover
Author
1
กชกร ทุ่งสี
1
กณกนภา ไพรศรี
1
กนกอร ธีรนุลักษณ์
1
กมลรัฐ ลิ้มไขแสง
1
กมลวรรณ พิมพะปะตัง
1
กรกมล วิจารณ์พล
1
กรภัทร์ วงศ์รัตน์
1
กรรณเกษม วสันตวิษุวัต
1
กรวิทย์ ศานติอาวรณ์
1
กฤษณะ แสนวาสน์
.
next >
Subject
36
การตลาด
20
ความผูกพันต่อองค์การ
18
การจัดการตลาด
18
ผู้บริโภค -- เชียงใหม่
17
พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่
11
การตัดสินใจ
9
การจูงใจในการทำงาน
7
การบัญชี
7
ตลาดหลักทรัพย์แห่งประเทศไทย
7
ปัจจัย
.
next >