Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 761-770 of 771 (Search time: 0.019 seconds).
previous
1
...
74
75
76
77
78
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2548
ปัจจัยที่มีความสำคัญต่อความผูกพันต่อองค์การของพนักงาน : กรณีศึกษา บริษัท มหพันธ์ไฟเบอร์ซีเมนต์ จำกัด (มหาชน) = Important factors for organizational commitment: A Case study of Mahaphant Fibre Cement Public Co., Ltd / สายพิณ สว่างจิต
สายพิณ สว่างจิต
2549
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้ออาหารสุนัขสำเร็จรูปของผู้เลี้ยงสุนัขในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting customers buying decision for processed dog food in Mueang district, Chiang Mai province / พรรษยาพร ทวีกุล
พรรษยาพร ทวีกุล
2549
ปัจจัยที่มีผลต่อการตัดสินใจใช้เครื่องมือทางการเงินเพื่อป้องกันความเสี่ยงของผู้บริหารในเขตนิคมอุตสาหกรรมภาคเหนือจังหวัดลำพูน = Factors affecting the decision to use financial instrument for hedging of the executives in Northern Region Industrial Estate, Lamphun Province / ทักษยา ภู่แดง
ทักษยา ภู่แดง
2549
การศึกษาความเป็นไปได้ของโครงการลงทุนฟาร์มกล้วยไม้สกุลหวายในจังหวัดเชียงใหม่ = The Feasibility study on the investment project of Dendrobium Orchid farms in Chaing Mai Province / นรงค์พร โพธิพงษ์
นรงค์พร โพธิพงษ์
2549
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้ออาหารกล่องแช่แข็งของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting consumers' decision to purchase frozen food box in Mueang district, Chiang Mai province / สนิษฐา ขวัญศรีสุทธิ์
สนิษฐา ขวัญศรีสุทธิ์
2549
ความพึงพอใจของบุคลากรในโรงงานอุตสาหกรรมเกษตรที่มีต่อการให้บริการเครือข่ายกิจกรรมฝึกงานเทคโนโลยีสะอาด มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ = Personnel satisfaction in agro-industry towards network services of cleaner technology internship program at Chiang Mai University / ธนัญญา กนกกาญจน์กุล
ธนัญญา กนกกาญจน์กุล
2549
การประยุกต์ใช้เทคโนโลยีสะอาดเพื่อลดซัลเฟอร์ไดออกไซด์ในการบ่มใบยาสูบของสถานีบ่มใบยาสูบสันกลาง บริษัท เทพวงศ์ จำกัด = The Application of clean technology for sulfurdioxide reduction of Tobacco Curing of Sanklang Tobacco Curing Station, Thapawong Company Limited / อลงกรณ์ ผาทอง
อลงกรณ์ ผาทอง
2549
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อไส้กรอกของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting consumers decision to purchase sausages in Mueang district, Chiang Mai province / ปุณยวีร์ เรืองพิพัฒน์
ปุณยวีร์ เรืองพิพัฒน์
2549
การศึกษาความเป็นไปได้ในการลงทุนธุรกิจจำหน่ายสินค้าหนึ่งตำบล หนึ่งผลิตภัณฑ์ (OTOP) ในตำบลปากน้ำโพ อำเภอเมือง จังหวัดนครสวรรค์ = Feasibility study on the investment of selling business of OTOP goods in Paknampho Subdistrict, Mueang District, Nakhon Sawan Province /|ปานทิพย์ สาระกิจ
ปานทิพย์ สาระกิจ
2549
ทัศนคติต่อการบริโภคปลากระป๋องในซอสมะเขือเทศ ของพนักงานในนิคมอุตสาหกรรมภาคเหนือ จังหวัดลำพูน = Attitude towards consumption of canned fish in tomato sauce of employees in Northern Region Industrial Estate, Lamphun province / อรทัย ใจเอื้อ
อรทัย ใจเอื้อ
Discover
Author
2
พรทิพย์ ไทยประเสริฐ
1
กชกร ธรรมมิโกมินทร์
1
กนกรัตน์ กานันชัย
1
กนกรัตน์ ชื่นโกมล
1
กนกวรรณ ปิ่มหทัยวุฒิ
1
กนกศักดิ์ เปรมปราโมชย์
1
กมลรัตน์ จิราชัยรัตน์
1
กมลรัตน์ นนทรีย์
1
กรกนก เพ็ชรตระกูล
1
กรสมรรถ เลาพิกานนท์
.
next >
Subject
115
การตลาด
34
ต้นทุนการผลิต
28
การบัญชี
28
ตลาดหลักทรัพย์แห่งประเทศไทย
26
ผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง
25
ความพอใจของผู้ใช้บริการ -- เชียงใหม่
22
พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่
18
ผู้บริโภค -- สมุทรสาคร
16
นิคมอุตสาหกรรมภาคเหนือ
16
ผู้บริโภค -- เชียงใหม่
.
next >
Date issued
207
2549
205
2548
212
2547
111
2546
1
2544
1
2543
21
2541
13
2540