Search


Current filters:


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 201-205 of 205 (Search time: 0.01 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2548ความพึงพอใจของลูกค้าผู้รับบริการแผนก โฮม เฮลธ์ แคร์ โรงพยาบาลเชียงใหม่ราม จังหวัดเชียงใหม่ = Customer's satisfaction towards home health care departments at Chiang Mai Ram Hospital, Chiang Mai Province / ศุภลักษณ์ วีรเดชะศุภลักษณ์ วีรเดชะ
2548ความพึงพอใจของลูกค้าต่อการใช้บริการของห้างหุ้นส่วนจำกัด เชียงใหม่ยนต์กิจ = Customers satisfaction towards the services of Chiang Mai Yontrakit Limited Partnership. / อภิพงศ์ บุญธรานุรักษ์อภิพงศ์ บุญธรานุรักษ์
2548ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการเลือกตัวแทนขนส่งสินค้าของผู้ประกอบการส่งออกสินค้าหัตถกรรมไม้แกะสลัก ศูนย์หัตถกรรมบ้านถวาย อำเภอหางดง จังหวัดเชียงใหม่ = Service marketing mix factors effecting handicraft exporters selection of freight forwarders in Ban Thawai Handicraft Center, Hang Dong District, Chiang Mai Province / ประภาส ปั้นศิริประภาส ปั้นศิริ
2548การออกแบบดัชนีวัดผลสำเร็จเพื่อการติดตามและประเมินผลการใช้งบประมาณของมหาวิทยาลัยราชภัฏลำปาง = The Design of key performance indicator to monitor and evaluate budget expenditure at Lampang Rajabhat University / ณัฐนันท์ ฐิติยาปราโมทย์ณัฐนันท์ ฐิติยาปราโมทย์
2548ปัจจัยที่มีความสำคัญต่อความผูกพันต่อองค์การของพนักงาน : กรณีศึกษา บริษัท มหพันธ์ไฟเบอร์ซีเมนต์ จำกัด (มหาชน) = Important factors for organizational commitment: A Case study of Mahaphant Fibre Cement Public Co., Ltd / สายพิณ สว่างจิตสายพิณ สว่างจิต