Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 71-80 of 212 (Search time: 0.007 seconds).
previous
1
...
5
6
7
8
9
10
11
...
22
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2547
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดบริการที่มีผลต่อนักท่องเที่ยวในการเลือกใช้บริการธุรกิจโรงเรียนสอนทำอาหารในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = The Service marketing mix factors affecting tourist upon selecting cooking school in Amphoe Mueang, Changwat Chiang Mai / รุ่งกานต์ ชัยมงคล
รุ่งกานต์ ชัยมงคล
2547
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการเลือกใช้บริการอู่ซ่อมรถยนต์อิสระในจังหวัดเชียงใหม่ = Services marketing mix factors affecting the selection of independent auto mobil service shops in Chiang Mai province / เอกรินทร์ สุทธิโพธิ์สุวรรณ์
เอกรินทร์ สุทธิโพธิ์สุวรรณ์
2547
ปัจจัยในการเลือกซื้อหน่วยลงทุนในกองทุนรวมวายุภักษ์ 1 ของผู้ซื้อหน่วยลงทุนในจังหวัดอุตรดิตถ์ = Factors decision making in buying unit Vayupak Fund 1 of unitholder in Uttaradit Province / ประทุมมา ชมระกา
ประทุมมา ชมระกา
2547
ต้นทุนและผลตอบแทนของกิจการการทำลำไยอบแห้งในจังหวัดเชียงใหม่ = The cost and returns of dried longan manufacturing in Chiang Mai Province / ชลดา อัมรานนท์
ชลดา อัมรานนท์
2547
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจใช้บริการบัตรกรุงศรีวีซ่าอิเล็กตรอนของลูกค้า ธนาคารกรุงศรีอยุธยา จำกัด (มหาชน) ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting customers' buying decision of using Krungsri Visa Electron of Bank of Ayudhy (Public) Company Limited in Mueang district, Chiang Mai province / วราพร ลิขิตวัชรปกรณ์
วราพร ลิขิตวัชรปกรณ์
2547
การประเมินผลการจัดทำงบประมาณแบบมุ่งเน้นผลงานของโรงเรียนในสังกัดสำนักงานเขตพื้นที่การศึกษาอุตรดิตถ์ เขต 1 = The Evaluation of performance based budgeting of the School Within the Office of Education Uttaradit Region I / ฉวีวรรณ ตุนาโป่ง
ฉวีวรรณ ตุนาโป่ง
2547
ความพึงพอใจของลูกค้าที่มีต่อการให้บริการของร้านกาแฟและอาหารแบล็คแคนยอนในจังหวัดเชียงใหม่= Customers' satisfaction towards the services of Black Canyon coffee houses and restaurants in Changwat Chiang Mai / อุศนา ศิริเอก
อุศนา ศิริเอก
2547
ความคิดเห็นของผู้ประกอบการต่อการกำกับดูแลผู้เสียภาษีโดยใกล้ชิดของสำนักงานสรรพากรพื้นที่เชียงใหม่ 1 = The Opinions of entrepreneurs with close supervision by Chiang Mai Area Revenue Office 1 / ณัฐนันต์ มาผาบ
ณัฐนันต์ มาผาบ
2547
ความคิดเห็นของพนักงานธนาคารต่อการควบรวมกิจการธนาคารในประเทศไทย = Opinion of banks personnel towards the Bank Mergers in Thailand / ประภาส สีมานอก
ประภาส สีมานอก
2547
ปัจจัยที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกใช้บริการจ่ายเงินเดือนพนักงานผ่านระบบอัตโนมัติของธนาคารของผู้ประกอบการในเขตนิคมอุตสาหกรรมอีสเทิร์นซีบอร์ด = Factors affecting decision making of entrepreneur on using payroll account via automatic banking system in Eastern Seaboard Industrial Estate / นิศารัตน์ อินสว่าง
นิศารัตน์ อินสว่าง
Discover
Author
2
พรทิพย์ ไทยประเสริฐ
1
กนกวรรณ ปิ่มหทัยวุฒิ
1
กนกศักดิ์ เปรมปราโมชย์
1
กรานต์จนรักษ์ อุทัยไกรรักษ์
1
กฤษฎา ทองเต็ม
1
กษมน มั่นศิลป์
1
กิติศักดิ์ เหลืองวรยูร
1
ขนิษฐา ตันติวาณิชย์พงศ์
1
ขุนศึก ผ่องอำไพ
1
งามฉวี โชติยมนตรี
.
next >
Subject
43
การตลาด
14
พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่
12
การบัญชี
11
ต้นทุนการผลิต
11
ผู้บริโภค -- เชียงใหม่
11
พฤติกรรมผู้บริโภค
9
ตลาดหลักทรัพย์แห่งประเทศไทย
8
ลูกค้า
6
ความพอใจของผู้ใช้บริการ -- เชียงใหม่
5
ผู้บริโภค -- สมุทรสาคร
.
next >