Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 11-20 of 212 (Search time: 0.005 seconds).
previous
1
2
3
4
5
...
22
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2547
ทัศนคติของผู้บริหารบริษัทหลักทรัพย์ในจังหวัดเชียงใหม่ต่อการลงทุนในตลาดหลักทรัพย์ใหม่ = Attitudes of the securities company's administrators in Chiang Mai Province toward investment in market for alternative investment / ณัฐพงศ์ ดีแท้
ณัฐพงศ์ ดีแท้
2547
การสื่อสารการตลาดที่มีผลต่อการเลือกร้านกาแฟคั่วบดของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing communication influencing selection of roasted and ground coffee shops of consumers in Amphoe Mueang, Changwat Chiang Mai / ฐจิตรา สรรพกิจ
ฐจิตรา สรรพกิจ
2547
การตัดสินใจซื้อน้ำมันเครื่องรถยนต์ของผู้ใช้รถยนต์ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Buyers' purchasing decisions for engine oils of car users in Mueang district, Chiang Mai province / ธารทิพย์ จันทรักษ์
ธารทิพย์ จันทรักษ์
2547
การประเมินพฤติกรรมการตอบสนองเกินจริงต่อการเปลี่ยนแปลงราคาใน 1 วัน ของหุ้นสามัญในตลาดหลักทรัพย์แห่งประเทศไทยในช่วงปี พ.ศ.2546 / มนต์เดช ชุ่มอินทรจักร์
มนต์เดช ชุ่มอินทรจักร์
2547
ปัจจัยที่มีผลในการเลือกซื้อโทรศัพท์เคลื่อนที่ที่ใช้สำหรับระบบดิจิทัล จีเอสเอ็ม ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Factors effecting buyer's decision of selecting the digital GSM system mobile telephone in Muang District, Chiang Mai Province / องอาจ ดอกไม้แก้ว
องอาจ ดอกไม้แก้ว
2547
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกใช้บริการสินเชื่อของธนาคารพาณิชย์ในอำเภอเมือง จังหวัดนครปฐม = Marketing mix factors affecting customers decision to use credit services of commercial banks in Mueang District, Nakhon Pathom Province / สุริยา ขาวโชติช่วง
สุริยา ขาวโชติช่วง
2547
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อผลิตภัณฑ์แชมพูผสมสมุนไพรของผู้บริโภค ในเขตกรุงเทพมหานคร = Marketing mix factors affecting consumer decision to purchase Thai herbal shampoo in Bangkok Metropolitan Area / ณัฐพาณี เต็มสิริพจน์
ณัฐพาณี เต็มสิริพจน์
2547
พฤติกรรมการซื้อเครื่องดื่มชาเขียวพร้อมดื่มของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดสมุทรสาคร = Buying behavior towards instant green tea of consumer in Mueang District, Samut Sakhon Province / อรนุช วงศ์ทัศนีโย
อรนุช วงศ์ทัศนีโย
2547
ปัจจัยที่มีผลต่อการท่องเที่ยวภายในประเทศของประชาชน กรุงเทพมหานคร = Factors effecting decision making in domestic travel of people in Bangkok Metropolitan / ณฤทัย กุลฑา
ณฤทัย กุลฑา
2547
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการเลือกใช้บัตรเครดิตของลูกค้าธนาคารไทยพาณิชย์ จำกัด (มหาชน) ในอำเภอเมือง จังหวัดนครปฐม = Marketing mix factors affecting customer in credit card selection of Siam Commerical Bank Public Company Limited in Mueang distric, Nakhon Pathom province / ประสิทธิ์ ภู่ทอง
ประสิทธิ์ ภู่ทอง
Discover
Author
2
พรทิพย์ ไทยประเสริฐ
1
กนกวรรณ ปิ่มหทัยวุฒิ
1
กนกศักดิ์ เปรมปราโมชย์
1
กรานต์จนรักษ์ อุทัยไกรรักษ์
1
กฤษฎา ทองเต็ม
1
กษมน มั่นศิลป์
1
กิติศักดิ์ เหลืองวรยูร
1
ขนิษฐา ตันติวาณิชย์พงศ์
1
ขุนศึก ผ่องอำไพ
1
งามฉวี โชติยมนตรี
.
next >
Subject
43
การตลาด
14
พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่
12
การบัญชี
11
ต้นทุนการผลิต
11
ผู้บริโภค -- เชียงใหม่
11
พฤติกรรมผู้บริโภค
9
ตลาดหลักทรัพย์แห่งประเทศไทย
8
ลูกค้า
6
ความพอใจของผู้ใช้บริการ -- เชียงใหม่
5
ผู้บริโภค -- สมุทรสาคร
.
next >