Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 21-30 of 111 (Search time: 0.007 seconds).
previous
1
2
3
4
5
6
...
12
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2546
ต้นทุนและผลตอบแทนของการเพาะเลี้ยงเห็ดหอม ในอำเภอดอยสะเก็ด จังหวัดเชียงใหม่ = Cost and return of shiitake mushroom cultivation in Doi Saket District, Chiang Mai Province / กมลรัตน์ นนทรีย์
กมลรัตน์ นนทรีย์
2546
การวิเคราะห์ผลการดำเนินงานของโรงพยาบาลศรีสังวาลย์จังหวัด แม่ฮ่องสอน ระหว่างปีงบประมาณ 2543-2545 / นพดล เนียมแกล้ว
นพดล เนียมแกล้ว
2546
ความพึงพอใจของลูกค้าต่อการให้บริการฝาก-ถอนของธนาคาร : กรณีศึกษาธนาคารกรุงไทย จำกัด (มหาชน) สาขาย่อยแม่กลอง = Customer satisfaction towards deposit-withdrawal services of commercial bank: a case study of Krung Thai Bank Public Company Limited Mae Klong Sub Branch / อรพิน ธนิกกุล
อรพิน ธนิกกุล
2546
ต้นทุนและผลตอบแทนของอุตสาหกรรมบดย่อยพลาสติกในจังหวัดเชียงใหม่ = Cost and return of plastic crushing industries in Chiang Mai Province / ศุภรัตน์ โออริยกุล
ศุภรัตน์ โออริยกุล
2546
ผลสำเร็จจากการนำระบบ ISO 9001 : 2000 มาใช้กับระบบงานฝ่ายขายกรณีศึกษา : บริษัท ไทยโปรดัก อินเตอร์เนชั่นแนล จำกัด กรุงเทพมหานคร = Achievement of implementing ISO 9001 : 2000 for a sales department : a case study of Thai product International Company Limited Bangkok / ปฐมาพร เทพวิวัฒน์จิต
ปฐมาพร เทพวิวัฒน์จิต
2546
ความพึงพอใจของลูกค้าต่อระบบบัตรคิว : กรณีศึกษาธนาคารกรุงศรีอยุธยา จำกัด (มหาชน) ในเขตส่วนภูมิภาคเขต 28 = Customer satisfiction towards card queuing system: a case study of Bank of Ayudhy (Public) Company Limited in region 28 / สุธาทิพย์ ธีรเสถียรพงศ์
สุธาทิพย์ ธีรเสถียรพงศ์
2546
ความพึงพอใจของนักวิจัยที่มีต่อการให้บริการในการสนับสนุนทุนวิจัยของสำนักงานกองทุนสนับสนุนการวิจัย สำนักงานภาค = Researchers satisfaction towards obtaining grants from the Thailand Research Find, Regional Office / สุดาวดี ใจแดง
สุดาวดี ใจแดง
2546
ความพึงพอใจต่อการใช้บริการฝาก-ถอนเงินของลูกค้า : กรณีศึกษา ธนาคารไทยพาณิชย์ จำกัด (มหาชน) สาขาสมุทรสาคร = Customer satisfaction towards deposit and withdrawal services : A case study of the Siam Commercial Bank (public) Company Limited, Samut Sakhon Branch / ศิริลักษณ์ อุณหสุทธิยานนท์
ศิริลักษณ์ อุณหสุทธิยานนท์
2546
ความพึงพอใจของพนักงานธนาคารในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ ในการใช้บริการส่วนเงินตราธนาคารแห่งประเทศไทย สำนักงานภาคเหนือ = The satisfaction of Bank Officers in Amaphoe Mueang, Changwat Chiang Mai on Cash Division Bank of Thailand, Northern Region Office / ชิตชัย กิตติศรีอนันต์
ชิตชัย กิตติศรีอนันต์
2546
ทัศนคติของข้าราชการต่อการใช้วงเงินสินเชื่อกรุงไทยธนวัฎ สาขานครชัยศรี อำเภอนครชัยศรี จังหวัดนครปฐม = Civil servant attitude towards Krung Thai Bank Circle Loans of Nakhonchaisri Branch in Nakhon Chai si District, Nakhon Pathom province / นิพันธ์ รุ่งเรืองศุภรัตน์
นิพันธ์ รุ่งเรืองศุภรัตน์
Discover
Author
1
กมลรัตน์ นนทรีย์
1
กฤษณา หาญกล้าผจญ
1
กาญจนา ทารินทร์
1
กิตติพล ลีลาสถาพร
1
กิตติเวท ไสยาวงศ์
1
ขนิษฐา พิภพลาภอนันต์
1
จารุวรรณ์ สมทราย
1
จิดาภา ซิ้มสกุล
1
จิระกานต์ คำบุญเรือง
1
จุตติ กิ่งพะโยม
.
next >
Subject
10
ต้นทุนการผลิต
8
การตลาด
8
ผู้บริโภค -- สมุทรสาคร
6
พฤติกรรมผู้บริโภค -- สมุทรสาคร
5
ธนาคารและการธนาคาร -- ความพอใจของ...
4
พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่
4
ภาษี
3
การจัดการธุรกิจ
3
การบัญชี
3
การลงทุน -- เชียงใหม่
.
next >