Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 10 (Search time: 0.016 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2555พฤติกรรมผู้บริโภคในการซื้อผักปลอดสารพิษในอำเภอเมือ จังหวัดลำพูน = Consumer behavior of purchasing pesticide-free vegetables in Mueang District, Lamphun Province / จิรฐา วังแจ่มจิรฐา วังแจ่ม
2555พฤติกรรมของผู้บริโภคในการซื้อสินค้าจากร้านค้าปลีกแบบดั้งเดิมในอำเภอเมืองลำพูน = Consumer behavior towards buying goods from traditional retail stores in Mueang Lamphun District / วรฉัตร แสงกิติสุวัฒน์วรฉัตร แสงกิติสุวัฒน์
2555ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการซื้อสีพ่นรถยนต์ ระบบ 2K ของผู้ประกอบการธุรกิจทาสีรถยนต์ ในจังหวัดลำพูน = Marketing mix affecting the purchasing of vehicles with 2K paint color of the car business in in Lamphun Province / ทวิร โตวิชัยทวิร โตวิชัย
2553ทัศนคติของลูกค้าธนาคารกรุงไทยจำกัด (มหาชน) จังหวัดลำพูนที่มีต่อบัตรกรุงไทย วีซ่าเดบิต = Attitude of customers of Krung Thai Bank Public Company Limited, Lamphun Province towards the Krungthai visa debit card / กัญชพร พรมปัญญากัญชพร พรมปัญญา
2553พฤติกรรมของผู้บริโภคในจังหวัดลำพูนในการซื้อรถจักรยานยนต์ = Behavior consumers in Lamphun Province towards buying motorcycle / วรรธนาพร วรรธนะศักดิ์วรรธนาพร วรรธนะศักดิ์
2551ความพึงพอใจของลูกค้าต่อปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการของห้างหุ้นส่วนจำกัด บัวลัยทองผ้าฝ้ายไทย จังหวัดลำพูน = Customer satisfaction towards marketing mixed factors of bualaitong Thai Cotton Limited Partnership, Lumphun Province / กรภัทร์ วงศ์รัตน์กรภัทร์ วงศ์รัตน์
2547พฤติกรรมการเลือกใช้บริการนวดแผนไทยของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดลำพูน = Consumer behavior in selecting Thai massage service in Mueang District, Lamphun Province / วราภรณ์ หมอนสะอาดวราภรณ์ หมอนสะอาด
2549ทัศนคติต่อการบริโภคปลากระป๋องในซอสมะเขือเทศ ของพนักงานในนิคมอุตสาหกรรมภาคเหนือ จังหวัดลำพูน = Attitude towards consumption of canned fish in tomato sauce of employees in Northern Region Industrial Estate, Lamphun province / อรทัย ใจเอื้ออรทัย ใจเอื้อ
2553ปัจจัยส่วนประสมการค้าปลีกที่มีผลต่อการเลือกร้านจำหน่ายโทรศัพท์เคลื่อนที่ของลูกค้าในห้างบิ๊กซีซูเปอร์เซ็นเตอร์ สาขาลำพูน = Retail marketing mix factors affecting customers towards selecting mobile phone shops at Big C Supercenter, Lamphun Branch / ณัฐพร บุญญาสัยณัฐพร บุญญาสัย
2550พฤติกรรมการซื้อเครื่องใช้ไฟฟ้าของพนักงานในนิคมอุตสาหกรรมภาคเหนือ จังหวัดลำพูน = Buying behavior of employees of The Northern region industrial estate, Lamphun province towards electrical appliance / จุฬาลักษณ์ แปงหน้อยจุฬาลักษณ์ แปงหน้อย