Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
for
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 931-940 of 3245 (Search time: 0.011 seconds).
previous
1
...
91
92
93
94
95
96
97
...
325
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2553
ทัศนคติของลูกค้าที่มีต่อบริการ บัตรไม่ต้องของธนาคารกรุงศรีอยุธยา จำกัด (มหาชน) ในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Customer attitude towards cardless service of Bank of Ayudhya Public Company Limited in Mueang Chiang Mai District / ชลิต สนิทธรรม
ชลิต สนิทธรรม
2553
พฤติกรรมของผู้บริโภคในจังหวัดลำพูนในการซื้อรถจักรยานยนต์ = Behavior consumers in Lamphun Province towards buying motorcycle / วรรธนาพร วรรธนะศักดิ์
วรรธนาพร วรรธนะศักดิ์
2553
ต้นทุนและผลตอบแทนจากการลงทุนทำโคมล้านนา กรณีศึกษา ชุมชนเมืองสาตง ตำบลหนองหอย อำเภอเมืองเชียงใหม่ = Cost and return on investment of Lanna lanterns : a case study in Mueang Sart Community, Tambon Nong Hoi, Amphoe Mueang Chiang Mai / ปิติพร จันทะชัย
ปิติพร จันทะชัย
2553
ทัศนคติของพนักงานบริษัทเป๊ปซี่-โคล่า (ไทย) เทรดดิ้ง จำกัด ที่มีต่อระบบ HACCP = Attitudes of Pepsi-Cola (Thai) trading company limited employees toward HACCP system / เจริญ รักข์สวัสดิ์
เจริญ รักข์สวัสดิ์
2553
เปรียบเทียบการดำเนินงานด้านการตลาดกลุ่มผ้าฝ้ายทอมือสีธรรมชาติบ้านนาเดา ตำบลเสริมซ้าย อำเภอเสริมงาม จังหวัดลำปาง กับกลุ่มทอผ้าบ้านช่างเคิ่ง ตำบลบ้านตาล อำเภอฮอด จังหวัดเชียงใหม่ = The Comparison of marketing management aspects of Ban Nadao Natural Colour Cotton Hand-Weaving Groups, Tambon Soemsai, Amphoe Soem Ngam, Lampang Province and Ban Chang Khoeng Cloth Weaving Groups, Tambon Ban Tan, Amphoe Hot, Chiang Mai Province / มนันยา นันทสาร
มนันยา นันทสาร
2553
แนวทางการวิเคราะห์ต้นทุนเพื่อการบริหารธุรกิจเซรามิกของบริษัท อิมพีเรียลพอทเทอรี่ จำกัด = Cost analysis guidelines for ceramics business Management at the Imperial Pottery Company limited / ภัคนันท์ สุวรรณสุระ
ภัคนันท์ สุวรรณสุระ
2555
ความคาดหวังของนักธุรกิจในกรุงเทพมหานครและปริมณฑลต่อการศึกษาระดับมหาบัณฑิต = Expectation of businessmen in Bangkok and Vicinity toward masters degree education / วุทิตา ศรีแก้ว
วุทิตา ศรีแก้ว
2555
ความพึงพอใจของลูกค้าต่อส่วนประสมการตลาดบริการของปณิภาคลินิก = Customer satisfaction towards services marketing mix of Panipha Clinic/ เกศรินทร์ ขัดเปา
เกศรินทร์ ขัดเปา
2555
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการตัดสินใจของลูกค้าในอำเภอเมืองลำปางในการลงทุนกองทุนรวมเพื่อการเลี้ยงชีพหรือกองทุนรวมหุ้นระยะยาว = Service marketing mix factors affecting decision of customers in Amphoe Mueang Lampang towards investing in a Retirement Mutual Fund or a Long Term Equity Fund / วศิน อินทรผูก
วศิน อินทรผูก
2554
พฤติกรรมในการเลือกซื้อสินค้าเฉพาะในร้านค้าปลีกขนาดใหญ่ของผู้บริโภคในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Consumer behavior towards purchasing house brand products at hypermarkets
จารุมาศ โต๊ะถม
Discover
Author
2
Mr. Niphitphon Auddong
2
ธัญวรัตน์ วัดนก
2
นายนิพิฐพล อุดดง
2
ปาริฉัตร ชมภูรัตน์
2
พรทิพย์ ไทยประเสริฐ
2
วิไลกุล ศรีวิลัย
2
ศศิวิมล เอกมหาชัย
2
สุกัญญา ตาตุ
2
สุริยนต์ ชมดี
2
เจนวิทย์ คำมงคล
.
next >
Subject
276
การตลาด
118
การจัดการตลาด
109
พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่
77
การบัญชี
74
พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อ...
70
พฤติกรรมผู้บริโภค
69
ต้นทุนการผลิต
66
ผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง
63
ตลาดหลักทรัพย์แห่งประเทศไทย
61
ความผูกพันต่อองค์การ
.
next >
Date issued
2724
2500 - 2567
512
2014 - 2099