Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
for
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 901-910 of 3245 (Search time: 0.008 seconds).
previous
1
...
88
89
90
91
92
93
94
...
325
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2555
ความคิดเห็นของผู้เสียภาษีเงินได้นิติบุคคลในเขตอำเภอเมือง ลำปางต่อการยื่นแบบเสียภาษีทางอินเทอร์เน็ต = Opinions of taxable persons in Mueang Lampang District towards internet corporate income tax filing / สุทธิพร อยู่สบาย
สุทธิพร อยู่สบาย
2555
ความพึงพอใจของลูกค้าชาวต่างชาติต่อส่วนประสมการตลาดของห้างหุ้นส่วนจำกัด เชียงใหม่ลายทอง จังหวัดเชียงใหม่ = Customer satisfaction towards marketing mix of Chiang Mai Laitong Ltd., partnership in Chiang Mai Province / จารุวรรณ แสงจักร
จารุวรรณ แสงจักร
2553
ปัจจัยที่มีผลต่อความผูกพันองค์กรของเจ้าหน้าที่สำนักงานสรรพกรพื้นที่สมุทรสาคร 1 = Factors affecting organization engagement of the Revenue Department's Officers, Area Samutsakhon 1 / วนิดา เหรียญจิโรจน์
วนิดา เหรียญจิโรจน์
2555
ความพึงพอใจของผู้เช่าพื้นที่ต่อส่วนประสมการตลาดบริการของศูนย์การค้า เซ็นทรัลพลาซา เชียงใหม่แอร์พอร์ต = Tenant satisfaction towards services marketing mix of Central Plaza Chiang Mai Airport / เกียรติพงษ์ มูลโพธิ์
เกียรติพงษ์ มูลโพธิ์
2553
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกซื้อบ้านของพนักงาน บริษัท บริเวณนิคมอุตสาหกรรม 304 จังหวัดปราจีนบุรี = Marketing mix factors affecting the dexision towards house purchasing among employees of 304 Industrial Park, Prachin Buri Province / พิชญ์นันท์ ติยะพรรณ
พิชญ์นันท์ ติยะพรรณ
2553
การศึกษาความเป็นไปได้ในการลงทุนในธุรกิจจำหน่ายเหล็กในจังหวัดสุโขทัย = A Feasibility study for investment in steel trading business in Sukhothai Province / พรทิพย์ มนตรีปราโมทย์
พรทิพย์ มนตรีปราโมทย์
2553
ความพึงพอใจของผู้ป่วยในต่อส่วนประสมทางการตลาดบริการของโรงพยาบาลเชียงใหม่ราม = In-patient satisfaction towards services marketing mix of Chiangmai Ram Hospital / สุนิศา ไชยสิทธิ์
สุนิศา ไชยสิทธิ์
2553
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้ออาหารเสริมซุปไก่สกัดของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานคร = Service marketing mix factors influencing purchasing decision of chicken soup extract supplement in Bangkok / สมใจ สะสิทร
สมใจ สะสิทร
2553
ความพึงพอใจของลูกค้าต่อคุณภาพบริการขนส่งสินค้าของบริษัทชัยพัฒนาขนส่งเชียงใหม่ จำกัด = Customer satisfaction towards transportation service quality of Chaipattana transportation Chiangmai Company Limited / ประพันธ์ แต่งสกุลสุวรรณ
ประพันธ์ แต่งสกุลสุวรรณ
2553
การศึกษาความเป็นไปได้ในการลงทุนร้านค้าจำหน่ายเครื่องปรุงอาหารจีนอำเภอเมืองสมุทรสาคร = Feasibility study of investment on Chinese ingredient distributor Mueang Samut Sakhon district / ภูมิพัฒน์ โชติเฉิดฉายมณี
ภูมิพัฒน์ โชติเฉิดฉายมณี
Discover
Author
2
Mr. Niphitphon Auddong
2
ธัญวรัตน์ วัดนก
2
นายนิพิฐพล อุดดง
2
ปาริฉัตร ชมภูรัตน์
2
พรทิพย์ ไทยประเสริฐ
2
วิไลกุล ศรีวิลัย
2
ศศิวิมล เอกมหาชัย
2
สุกัญญา ตาตุ
2
สุริยนต์ ชมดี
2
เจนวิทย์ คำมงคล
.
next >
Subject
276
การตลาด
118
การจัดการตลาด
109
พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่
77
การบัญชี
74
พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อ...
70
พฤติกรรมผู้บริโภค
69
ต้นทุนการผลิต
66
ผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง
63
ตลาดหลักทรัพย์แห่งประเทศไทย
61
ความผูกพันต่อองค์การ
.
next >
Date issued
2724
2500 - 2567
512
2014 - 2099