Search


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 881-890 of 3245 (Search time: 0.061 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2555ปัจจัยที่มีผลต่อความผูกพันของพนักงานห้างหุ้นส่วนจำกัดอุตสาหกรรมบางกอกไฟเบอร์กลาส = Factors affecting to employee engagement at Bangkok Fiberglass Industrial Limited Partnership / มลฤดี เฮงแสงชัยมลฤดี เฮงแสงชัย
2555ทัศนคติของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานครที่มีต่อรถยนต์นั่งแบบประหยัดพลังงานตามมาตรฐานสากลอีโคคาร์ = Attitude of consumers in Bangkok towards Eco Cars / ดารณี คชสารดารณี คชสาร
2555ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการซื้ออาหารทะเลปรุงสำเร็จแช่แข็งจากร้านค้าปลีกสมัยใหม่ในพื้นที่ฝั่งธนบุรี = Marketing mix factors affects customers towards purchasing of ready-to-eat frozen seafood of modern retail stores in Thon Buri areas / นวลจันทร์ สุคำภานวลจันทร์ สุคำภา
2555ความสัมพันธ์ระหว่างรายจ่ายสำหรับการวิจัยและพัฒนา กับการจดสิทธิบัตรในกลุ่มประเทศเอเชียแปซิฟิก และบางประเทศในเอเชีย = Relationship between gross domestic expenditures on research and development and patent applications for Asia Pacific countries and some selected countries in Asia / สิริรัตน์ สัจจสมบูรณ์สิริรัตน์ สัจจสมบูรณ์
2555ปัจจัยที่มีผลต่อผู้เช่าในการเลือกหอพัก ในอำเภอฝาง จังหวัดเชียงใหม่ = Factors affecting tenants towards choosing residences in Amphoe Fang, Changwat Chiang Mai / สิทธิพงษ์ วันเพ็ญสิทธิพงษ์ วันเพ็ญ
2555ความคาดหวังของผู้ใช้รถยนต์ต่อการใช้บริการร้านคาร์แคร์ในเขตบางขุนเทียน กรุงเทพมหานคร = Expectation of car users towards car care service shops in Khet Bang Khun Thaian, Bangkok / เขมทัต บุญวัฒน์เขมทัต บุญวัฒน์
2555ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อผู้บริโภคในกรุงเทพมหานครในการซื้อน้ำยาล้างจาน = Marketing mix factors affecting consumers in Bangkok towards purchasing dishwashing liquid / วิโรจน์ ถาวรประชาวิโรจน์ ถาวรประชา
2555ความพึงพอใจของลูกค้าเงินฝากต่อส่วนประสมการตลาดบริการของธนาคารออมสินสาขาเซ็นทรัล แอร์พอร์ต พลาซ่า เชียงใหม่ = Satisfaction of customer with deposit accounts towards services marketing mix of the Government Savings Bank, Central Airport Plaza Chiang Mai Branch / ขวัญชนก กาญจนวิบุญขวัญชนก กาญจนวิบุญ
2555ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการซื้อสีพ่นรถยนต์ ระบบ 2K ของผู้ประกอบการธุรกิจทาสีรถยนต์ ในจังหวัดลำพูน = Marketing mix affecting the purchasing of vehicles with 2K paint color of the car business in in Lamphun Province / ทวิร โตวิชัยทวิร โตวิชัย
2555ความพึงพอใจของลูกค้าต่อส่วนประสมการตลาดค้าปลีก ของขัวมุงท่าสิงห์ อำเภอเมืองลำพูน = Customer satisfaction towards retail mix of Khua Mung Thasing, Mueang Lamphun District / สิริวรรณ โสภณจิตรสิริวรรณ โสภณจิตร