Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
for
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 771-780 of 3243 (Search time: 0.01 seconds).
previous
1
...
75
76
77
78
79
80
81
...
325
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2555
การวัดระดับอุปนิสัยของพนักงานสังกัดสำนักงาน การไฟฟ้าส่วนภูมิภาค เขต 1 (ภาคเหนือ) จังหวัดเชียงใหม่ โดยใช้หลักการเจ็ดอุปนิสัย พัฒนาสู่ผู้มีประสิทธิผลสูง = Measuring habit level of employees of provincial electricity authority area 1 (North) Chiang Mai Province, by applying the seven habits of highly effective people principle / วัชรพงศ์ กาญจนวัฒนกูล
วัชรพงศ์ กาญจนวัฒนกูล
2555
ปัจจัยด้านช่องทางการจัดจำหน่ายที่มีผลต่อลูกค้าในการซื้อสินค้าเคมีภัณฑ์และการเลือกจำหน่ายในจังหวัดเชียงใหม่ = Distribution channel factors affecting customers towards purchasing chemical products and choosing distributors in Chiang Mai Province / ธีราวรรณ์ จันทรมานนท์
ธีราวรรณ์ จันทรมานนท์
2555
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้บริโภคในการเลือกสถานบริการทางทันตกรรมในเขตบางแค กรุงเทพมหานคร = Services marketing mix factors affecting customers towards selecting dental services in Khet Bangkhae, Bangkok / พิมล รัตนวิจิตร
พิมล รัตนวิจิตร
2555
ปัจจัยจูงใจในการทำงานของพนักงานธนาคารออมอิสลามแห่งประเทศไทย สำนักงานเขตเชียงใหม่ = Motivation factors of employees of islamic bank of Thailand, Chiang Mai Regional Office / อรัญญา แสงแก้ว
อรัญญา แสงแก้ว
2555
ปัจจัยที่มีผลต่อความผูกพันของพนักงานเครือวสันต์สตูดิโอ = Factors affecting engagement of wasant studio group employees / อิทธิ มงคลลาภกิจ
อิทธิ มงคลลาภกิจ
2555
ความรู้ความเข้าใจของผู้สอบบัญชีภาษีอากรเกี่ยวกับมาตรฐานการรายงานทางการเงินสำหรับกิจการที่ไม่มีส่วนได้เสียสาธารณะ = Knowledge and understanding of tax auditors about financial standards for non-publicly accountable entities / ปฐมชัย กรเลิศ
ปฐมชัย กรเลิศ
2555
ความพึงพอใจของลูกค้าต่อส่วนประสมการตลาดบริการของเชียงใหม่ศัลยกรรมความงามคลินิก อำเภอเมืองเชียงใหม่ = Customer satisfaction towards services marketing mix of Chiang Mai Surgery Clinic, Mueang Chiang Mai District / ประภาพรรณ ไชยชนะใหญ่
ประภาพรรณ ไชยชนะใหญ่
2556
ความรู้ความเข้าใจเกี่ยวกับมาตรฐานการบัญชี ฉบับที่ 16 (ปรับปรุง 2552) เรื่อง ที่ดิน อาคารและอุปกรณ์ของผู้ทำบัญชีในสำนักงานบริการรับทำบัญชีในจังหวัดเชียงใหม่ = Knowleadge and understanding of accounting standards no.16: property, plant and equipment (Bund volume 2009) of accountants in accounting service firms in Chiang Mai Province / ทัศนีย์ นันต๊ะภาพ
ทัศนีย์ นันต๊ะภาพ
2555
ความพึงพอใจของลูกค้าธุรกิจต่อส่วนประสมการตลาดของโรงงานน้ำแข็งสากล ในจังหวัดเชียงราย = Business customer satisfaction towards marketing mix of Sakol Ice Factory, Chiang Rai Province / สุรัตนา กัวตระกูล
สุรัตนา กัวตระกูล
2556
ความคิดเห็นของลูกค้าในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ที่มีต่อส่วนผสมการตลาดของผลิตภัณฑ์สบู่อินทรีย์ของ บริษัท เชียงใหม่ออร์แกนนิค แอนด์ สปา จำกัด = The Opinion of customers in Amphoe Mueang Chiang Mai to marketing mixfavtors toward organic soap of Chiangmai organic and spa Co., Ltd. / ณัฐภรณ์ สุนทรเวช
ณัฐภรณ์ สุนทรเวช
Discover
Author
2
Mr. Niphitphon Auddong
2
ธัญวรัตน์ วัดนก
2
นายนิพิฐพล อุดดง
2
ปาริฉัตร ชมภูรัตน์
2
พรทิพย์ ไทยประเสริฐ
2
วิไลกุล ศรีวิลัย
2
ศศิวิมล เอกมหาชัย
2
สุกัญญา ตาตุ
2
สุริยนต์ ชมดี
2
เจนวิทย์ คำมงคล
.
next >
Subject
276
การตลาด
118
การจัดการตลาด
109
พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่
77
การบัญชี
74
พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อ...
70
พฤติกรรมผู้บริโภค
69
ต้นทุนการผลิต
66
ผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง
63
ตลาดหลักทรัพย์แห่งประเทศไทย
61
ความผูกพันต่อองค์การ
.
next >
Date issued
2722
2500 - 2567
512
2014 - 2099