Search


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 461-470 of 3238 (Search time: 0.015 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2548การศึกษาการควบคุมคุณภาพงานสอบบัญชีของผู้สอบบัญชีในเขตภาคเหนือตอนบน = A study of quality control for audit work of certified public accountant in upper North / สิขรินทร์ แสงจันทร์สิขรินทร์ แสงจันทร์
2553ปัจจัยที่มีผลต่อผู้หญิงอำเภอเมืองเชียงใหม่ในการเลือกซื้อชุดชั้นใน = Factors affecting women in Mueang Chiang Mai District towards buying female underwear / อรอัญชัน ธิดาเมืองอรอัญชัน ธิดาเมือง
2553ความพึงพอใจของผู้ประกอบการร้านค้าที่มีต่อส่วนประสมการตลาดของบริษัท จักรราชมารืเก็ตติ้ง จำกัด = Retailer satisfaction towards marketing mix of Jakkaras Marketing Company Limited / ดรุณี วงศ์ปิงดรุณี วงศ์ปิง
2548ปัญหาการปฏิบัติงานบัญชีขององค์การบริหารส่วนตำบลในเขต จังหวัดหนองบัวลำภู = Accounting practice problems in district administration organization, Nong Bua Lam Phu Province / วนิดา วรรณรัตน์วนิดา วรรณรัตน์
2548ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการเลือกซื้อคอมพิวเตอร์โน๊ตบุ๊คของนักศึกษาปริญญาโทบริหารธุรกิจมหาบัณฑิต = Marketing mix factors affecting purchasing of notebook computer by the business administration master degree students in Chiang Mai Province / สุวิจักขณ์ ปฐมวัฒนานุรักษ์สุวิจักขณ์ ปฐมวัฒนานุรักษ์
2548การประเมินโอกาสทางเทคโนโลยีสะอาดในการผลิตกระดาษสาของโรงงานขนาดย่อม : กรณีศึกษาโรงงานสุดารัตน์กระดาษสา = An Assessment of the potential use of clean technology for small scale sa paper factory : a case study of Sudarat Sa Paper Factory / วาสนา พงค์ยะวาสนา พงค์ยะ
2548ปัญหาการเสียภาษีอากรของสหกรณ์ที่จดทะเบียนภาษีมูลค่าเพิ่มในจังหวัดเชียงใหม่ = Tax payment problems of value added tax registered cooperatives in Chiang Mai Province / ชนิดา ยาระณะชนิดา ยาระณะ
2547ปัจจัยที่มีผลต่อการตัดสินใจจ้างแรงงานต่างด้าวของผู้ประกอบกิจการอาหารทะเลแช่เยือกแข็ง ในจังหวัดสมุทรสาคร = Factors affecting decision making of frozen seafoods entrepreneur towards employment migrant workers in Samut Sakhon Province / สุณีย์ จ้อยจำรัสสุณีย์ จ้อยจำรัส
2550ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกใช้สถานีบริการน้ำมันที่ตั้งอยู่ริมถนนพระรามสอง จังหวัดสมุทรสาคร = Services marketing mix factors affecting consumers selection of gasoline station on Rama II Road, Samut Sakhon province / วรรัตน์ ภาณุภาสวรรัตน์ ภาณุภาส
2547ปัจจัยที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อรถยนต์นั่งส่วนบุคคลของผู้บริโภคในจังหวัดสมุทรสาคร = Factors affecting consumers in purchasing decisions of automobile in Samut Skhon province / ทวีศักดิ์ กุศลธรรมรัตน์ทวีศักดิ์ กุศลธรรมรัตน์