Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
for
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 381-390 of 3238 (Search time: 0.026 seconds).
previous
1
...
36
37
38
39
40
41
42
...
324
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2555
การวัดระดับอุปนิสัยของนักศึกษาคณะวิทยาศาสตร์ มหาวิทยาลัยแม่โจ้ โดยใช้หลักการเจ็ดอุปนิสัยพัฒนา สู่ผู้มีประสิทธิผลสูง = Measuring habit level of sciences students, Maejo University, by applying the seven habits of highly effective people principle / พัชร สัตยวรรธน์
พัชร สัตยวรรธน์
2555
การศึกษาการปฏิบัติทางบัญชีตามมาตรฐานการบัญชีฉบับที่ 18 (ปรับปรุง 2552) เรื่องรายได้ของกลุ่มธุรกิจอสังหาริมทรัพย์ในตลาดหลักทรัพย์แห่งประเทศไทย = A Study of accounting practices in accordance with TAS18 (Bound Volume 2009), revenue of companies in real estate sector, The Stock exchange of Thailand / กิรณา ยี่สุ่นแซม
กิรณา ยี่สุ่นแซม
2555
ความพึงพอใจของลูกค้าต่อส่วนประสมการตลาดบริการของร้านกาแฟฝาง ในจังหวัดเชียงใหม่ = Customer satisfaction towards services marketing mix of Fang coffee shops in Chiang Mai Province / ปาณิศา สิงคะตา
ปาณิศา สิงคะตา
2555
ปัจจัยจูงใจในการทำงานของช่างจักสานผักตบชวาในจังหวัดพะเยา = Working motivation factors of water hyacinth craft workers in Phayao Province / นันทิตดา อุดมผล
นันทิตดา อุดมผล
2555
ต้นทุนและผลตอบแทนจากการลงทุนปลูกสับปะรดในตำบลนางแล อำเภอเมืองเชียงราย = Costs and returns on investment of pineapple production in Tambon Nang Lae, Amphoe Mueang Chiang Rai / อาวียา เขื่อนเพชร
อาวียา เขื่อนเพชร
2556
พฤติกรรมผู้บริโภคในการเลือกร้านอาหารเกาหลีในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Consumer behavior selecting Korean Restaurants in Ampho Mueang Chiang Mai / สิรินทิพย์ หอมขจร
สิรินทิพย์ หอมขจร
2553
ความพึงพอใจของลูกค้าต่อคุณภาพการบริการของธนาคารเพื่อการเกษตรและสหกรณ์การเกษตรสาขาสะเมิง จังหวัดเชียงใหม่ = Customer satisfaction towards service quality of Bank for Agriculture and Agricultural co-operative, Samoeng Branch, Chiang Mai Province / ถนัด วันมณี
ถนัด วันมณี
2550
ปัญหาของผู้ผลิตหน่อไม้ปิ๊บในอำเภอเมืองลำปาง = Problems of canned bamboo shoot producers in Mueang Lampang district / สุชีวา ศิริ
สุชีวา ศิริ
2553
คุณภาพชีวิตการทำงานของบุคลากรคณะเกษตรศาสตร์ มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ = Quality of work life of employees at Faculty of Agriculture, Chiang Mai University / สุลิตา กันทะอุโมงค์
สุลิตา กันทะอุโมงค์
2550
ความพึงพอใจของลูกค้าที่มีต่อการให้บริการขนส่งสินค้าด่วนของบริษัทนิ่มซี่เส็งขนส่ง 1988 จำกัด = Customer satisfaction towards the express transport services of Nim See Seng 1988 transport company limited / ประภาศรี จับใจนาย
ประภาศรี จับใจนาย
Discover
Author
2
Mr. Niphitphon Auddong
2
ธัญวรัตน์ วัดนก
2
นายนิพิฐพล อุดดง
2
ปาริฉัตร ชมภูรัตน์
2
พรทิพย์ ไทยประเสริฐ
2
วิไลกุล ศรีวิลัย
2
ศศิวิมล เอกมหาชัย
2
สุกัญญา ตาตุ
2
สุริยนต์ ชมดี
2
เจนวิทย์ คำมงคล
.
next >
Subject
276
การตลาด
118
การจัดการตลาด
109
พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่
77
การบัญชี
74
พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อ...
70
พฤติกรรมผู้บริโภค
69
ต้นทุนการผลิต
66
ผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง
63
ตลาดหลักทรัพย์แห่งประเทศไทย
61
ความผูกพันต่อองค์การ
.
next >
Date issued
2717
2500 - 2567
512
2014 - 2099