Search


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 291-300 of 3238 (Search time: 0.005 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2550ความผูกพันต่อองค์กรของพนักงานต้อนรับบนเครื่องบิน บริษัท การบินไทย จำกัด (มหาชน) = Employee commitment to The Organization of Cabin Crew Attendants at Thai airways International public company limited / สุทธิวรรณ ศรีสุพรรณ;"Employee commitment to The Organization of Cabin Crew Attendants at Thai airways International public company limited"สุทธิวรรณ ศรีสุพรรณ
2548ต้นทุนและผลตอบแทนในการปลูกอ้อยเพื่อส่งโรงงานอุตสาหกรรมในจังหวัดอุดรธานี = Cost and returns on sugar cane planting for factories in Udonthani province / กริยาพร เทพรัตน์;"Cost and returns on sugar cane planting for factories in Udonthani province"กริยาพร เทพรัตน์
2550ทัศนคติต่อการบริโภคน้ำตาลทรายของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานคร = Consumers' attitude towards consuming processed sugar in Bangkok / สุทินา สุวรรณนามัยสุทินา สุวรรณนามัย
2547ความพึงพอใจของนักศึกษาต่อการให้บริการหอพักนักศึกษาของคณะเภสัชศาสตร์ มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ = Students'satisfaction toward dormitory services of the Faculty of Pharmacy, Chiang Mai University / รวิภา วงศ์บุศยรัตน์รวิภา วงศ์บุศยรัตน์
2550พฤติกรรมผู้บริโภคต่อการเลือกซื้อนมข้าวโพดในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Consumer behavior on purchasing selection of corn milk in Mueang district, Chiang Mai province / สุรีย์พร แสงจำปาสุรีย์พร แสงจำปา
2550ปัจจัยจูงใจในการทำงานของพนักงานธนาคารกรุงไทย จำกัด (มหาชน) สาขาในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Employee motivation factors toward working at Krung Thai bank PCL branches in Mueang Chiang Mai district / พรทอพย์ สุติยะพรทิพย์ สุติยะ
2550ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อลูกค้าในการใช้บัตรออมสินวีซ่าเดบิต ธนาคารออมสิน ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Services marketing mixed factors affecting customers' use of the GSB visa debit card of the government savings banks in mueang district, Chiang Mai Province / อุษณีย์ สวัสดิ์ประดิษฐ์อุษณีย์ สวัสดิ์ประดิษฐ
2550ปัจจัยด้านส่วนประสมการตลาดด้านการบริการที่มีผลต่อผู้ปกครองในการเลือกใช้บริการศุนย์ฝึกยิมนาสติกและการเต้นจังหวัดเชียงใหม่ = Services marketing mix factors affectics parents in selecting services of the Gymnastics and dancer center Chiang Mai / ฆราวัฒน์ สืบไกรสรฆราวัฒน์ สืบไกรสร
2550ความพึงพอใจของร้านค้าปลีกในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ที่มีต่อส่วนประสมการตลาดของสินค้าถ่านไฟฉายยี่ห้อพานาโซนิค = Satisfaction of retailers in Mueang District, Chiang Mai Province towards the marketing mix factors of batteries / ระพีร์พร เลิศธนะโภคระพีร์พร เลิศธนะโภค
2550การประเมินราคาใบสำคัญแสดงสิทธิในหุ้นสามัญกลุ่ม SET 100 ของตลาดหลักทรัพย์แห่งประเทศไทย = Warrant price evaluation of The SET 100 group on the stock exchange of Thailand / กนกวลี รัตนนัยน;"Warrant price evaluation of The SET 100 group on the stock exchange of Thailand"กนกวลี รัตนนัยน์