Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-3 of 3 (Search time: 0.001 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2547ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อปูนซีเมนต์ถุงของร้านค้าช่วงในจังหวัดเชียงใหม่ : กรณีศึกษาร้านค้าช่วง บริษัท ปูนซิเมนต์เอเซีย จำกัด (มหาชน) = Marketing mix factors affecting the purchasing decision of sub-dealers of bag cement in Chiang Mai Province: a case study of sub-dealer of the Asia Cement Public Company Limited. / รัชชิษฎ์ พันธุ์ทองรัชชิษฎ์ พันธุ์ทอง
2548ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีอิทธิพลต่อการเลือกซื้อปูนซีเมนต์ถุงของร้านค้าช่วงในเขต อำเภอเมือง จังหวัดเชียงราย = Marketing mix factors influencing sub-dealers in purchasing bag cement in Mueang District, Chiang Rai Province / อำนาจ วรนิภิฐพนธ์อำนาจ วรนิภิฐพนธ์
2554ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อร้านค้าช่วงในอำเภอเมืองเชียงรายในการซื้อปูนซีเมนต์สำเร็จรูป = Marketing mix factors affecting sub-dealers towards buying dry mortar in Amphoe Mueang Chiang Rai / วิเชียร เนตรครุฑวิเชียร เนตรครุฑ