Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 41-50 of 66 (Search time: 0.041 seconds).
previous
1
...
2
3
4
5
6
7
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2549
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อนมเปรี้ยวพร้อมดื่มของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting consumers' decision to purchase dringking Yogurt in Mueang district, Chiang Mai province / กิติพงษ์ ผู้มีคุณ
กิติพงษ์ ผู้มีคุณ
2549
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้บริโภคในการตัดสินใจเลือกใช้บริการสถาบันสอนภาษาญี่ปุ่นในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Services marketing mix factors affecting consumer decision in selecting Japanese Language Institutes in Mueang District, Chiang Mai Province / ชนิดา สมวานิช
ชนิดา สมวานิช
2548
กระบวนการตัดสินใจซื้อบัตรเข้าชมการแสดงดนตรีของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Consumers buying behavior towards purchasing concert tickets in Mueang District, Chiang Mai Province / ทวีศักดิ์ คล่องวัฒนกิจ
ทวีศักดิ์ คล่องวัฒนกิจ
2550
ความต้องการของผู้บริโภคที่มีต่อผลิตภัณฑ์ผักรวมอบแห้งกึ่งสำเร็จรูปในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Consumer needs for instant dehydrated-mixed vegetable products in Mueang District, Chiang Mai Province / ธิติวัฒน์ สิริพันธุกุล
ธิติวัฒน์ สิริพันธุกุล
2550
พฤติกรรมของผู้บริโภคต่อการเลือกซื้อข้าวกล้องในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Consumer behavior on selecting to purehase brown rice in Mueang Chiang Mai district / ณรงศักดิ์ ศุพิรัตน์วนิช
ณรงศักดิ์ ศุพิรัตน์วนิช
2550
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้บริโภคในการใช้บริการ ร้านฝ้าย เบเกอรี่ ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Service marketing mix factors affecting consumers's selection of Fai Bakery in Mueang district, Chiang Mai province / ปริตรา จิรกิตยางกูร;"Service marketing mix factors affecting consumers's selection of Fai Bakery in Mueang district, Chiang Mai province"
ปริตรา จิรกิตยางกูร
2549
พฤติกรรมผู้บริโภค ในการรับประทานอาหารญี่ปุ่น ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Consumer behavior on dinning Japanese Foods in Mueang District, Chiang Mai Province / ทรงกลด อัศวมงคลพันธุ์
ทรงกลด อัศวมงคลพันธุ์
2549
พฤติกรรมการซื้อน้ำผักและผลไม้สดปั่นพร้อมดื่มในห้างสรรพสินค้าของผู้บริโภค ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Consumer behavior towards purchasing blended fresh vegetable and fruit juices in department stores in Mueang District, Chiang Mai Province / เยาวลักษณ์ ไทยานันท์
เยาวลักษณ์ ไทยานันท์
2549
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้ออาหารกล่องแช่แข็งของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting consumers' decision to purchase frozen food box in Mueang district, Chiang Mai province / สนิษฐา ขวัญศรีสุทธิ์
สนิษฐา ขวัญศรีสุทธิ์
2549
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อไส้กรอกของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting consumers decision to purchase sausages in Mueang district, Chiang Mai province / ปุณยวีร์ เรืองพิพัฒน์
ปุณยวีร์ เรืองพิพัฒน์
Discover
Author
1
กฤตพน ไชยอินทร์
1
กิตติสุข ดำรงศรี
1
กิติพงษ์ ผู้มีคุณ
1
จตุพร พงค์พานิช
1
จรรยา ศฤงคารวัฒนา
1
จาตุรงค์ จิรังวรพจน์
1
จุฬาพร กุลราช
1
ชนิดา สมวานิช
1
ชลีลักษณ์ สุทธภักติ
1
ชัยวัฒน์ ชัยเรืองวิทย์
.
next >
Subject
29
การตลาด
9
พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อ...
3
การจัดการตลาด
2
การตลาด -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง
2
กาแฟ -- การจัดซื้อ
2
น้ำผลไม้ -- การตลาด
2
พฤติกรรมผู้บริโภค
2
สบู่
2
เบเกอรี
1
กล้องถ่ายรูปดิจิตอล
.
next >
Date issued
1
2555
13
2554
4
2552
4
2551
18
2550
17
2549
8
2548
1
2547