Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 11-16 of 16 (Search time: 0.037 seconds).
previous
1
2
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2555
ความพึงพอใจของลูกค้าต่อส่วนประสมการตลาดบริการของปณิภาคลินิก = Customer satisfaction towards services marketing mix of Panipha Clinic/ เกศรินทร์ ขัดเปา
เกศรินทร์ ขัดเปา
2555
ความพึงพอใจของร้านค้าต่อปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการของบริษัทเดอเบล จำกัด สาขาอุดรธานี = Wholesaler satisfaction towards services marketing mix factors of Durbell Company Limited, Udon Thani Branch / อภิสิทธิ์ สุวรรณเทน
อภิสิทธิ์ สุวรรณเทน
2555
ส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อเจ้าของสุนัขในการใช้บริการรับฝากเลี้ยงสุนัขในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Marketing mix affecting dog owners towards selecting dog care services in Mueang Chiang Mai District / พรประภา ยงสถาพรพิสิฐ
พรประภา ยงสถาพรพิสิฐ
2555
ส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อผู้บริโภคจังหวัดเชียงใหม่ในการซื้อผลิตภัณฑ์จาก ร้านขนมบ้านอาจารย์ = Marketing mix affecting consumers in Chiang Mai province towards purchasing products from Kanom Ban Arjarn / สุปิยะชาติ วรรณสูตร
สุปิยะชาติ วรรณสูตร
2555
ความพึงพอใจของลูกค้าต่อส่วนประสมการตลาดบริการของ บริษัท ล้านนาแล็บ จำกัด = Customer satisfaction towards services marketing mix of Lanna Lab company limited / อนุรักษ์ โรจน์ธนศิริวนิช
อนุรักษ์ โรจน์ธนศิริวนิช
2555
ระดับการตอบสนองของผู้ซื้อในอำเภอเมืองเชียงใหม่ต่อการสื่อสารการตลาดของผู้ผลิตรถยนต์ส่วนบุคคล = Responses of buyers in Amphoe Mueang Chiang Mai towards marketing communication of personal car manufacturers / ฐิติพงศ์ นามติ๊บ
ฐิติพงศ์ นามติ๊บ
Discover
Author
1
กฤตตา โพธิ์ประสิทธิ์ศาสต์
1
จันทวรรณ โพธิ์ภักดี
1
จารุวรรณ แสงจักร
1
ฐิติพงศ์ นามติ๊บ
1
ฐิติพร จันทพัวศิริศิลป์
1
ธีราวรรณ์ จันทรมานนท์
1
ปาณิศา สิงคะตา
1
พรประภา ยงสถาพรพิสิฐ
1
วิโรจน์ ถาวรประชา
1
วิไลวรรณ บุญมาก
.
next >
Subject
2
การจัดการตลาด
2
ความพอใจของผู้บริโภค -- เชียงใหม่
2
ความพอใจของผู้รับบริการ
2
ความพอใจของผู้ใช้บริการ
1
การขาย
1
การจัดการขาย -- เชียงใหม่
1
การซื้อสินค้า
1
การบริหารธุรกิจ
1
การสื่อสารทางการตลาด -- เชียงใหม่
1
การเลือกซื้อสินค้า
.
next >