Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 31-40 of 54 (Search time: 0.011 seconds).
previous
1
2
3
4
5
6
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2551
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อผู้บริโภคในการเลือกใช้บริการร้านค้าทองรูปพรรณในอำเภอเมือง สมุทรสาคร = Market mix factors affecting consumer decision toward choosing gold ornament shops in Mueang Samut Sakhon District / ฐิติมา พรนาวากุล
ฐิติมา พรนาวากุล
2551
พฤติกรรมผู้ซื้อในตลาดนัดกลางคืนมีโชค จังหวัดเชียงใหม่ = Buyer behavior at Mee Chok Night Market, Chiang Mai Province / ลาวัลย์ เวชอภิกุลี
ลาวัลย์ เวชอภิกุล
2550
พฤติกรรมการซื้อของเล่นไม้ของลูกค้าบริษัทไทยวู้ดเด้นเกมส์ จำกัด = Customer'spurchasing behavior towards wooden toys of Thai Wooden Games Co., Ltd. / วุฒิชัย ธรรมฐิติพงศ์;"Customer'spurchasing behavior towards wooden toys of Thai Wooden Games Co., Ltd."
วุฒิชัย ธรรมฐิติพงศ์
2551
พฤติกรรมการเปิดรับสื่อของนักท่องเที่ยวชาวยุโรปต่อนิตยสารแจกฟรีเพื่อการท่องเที่ยวในจังหวัดเชียงใหม่ = Media exposure of European tourists towards free tourist magazines in Chiang Mai province / จุไรรัตน์ ลิขิตวัชรปกรณ์;"Media exposure of European tourists towards free tourist magazines in Chiang Mai province"
จุไรรัตน์ ลิขิตวัชรปกรณ์
2551
พฤติกรรมการซื้อผลิตภัณฑ์อาหารทะเลแช่แข็งของผู้บริโภคในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Consumers buying behavior of forzen seafood products in Mueang Chiang Mai District / เทพธิดา ชื่นชม
เทพธิดา ชื่นชม
2550
พฤติกรรมการซื้อปลาทูนึ่งของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Consumer buying behavior towards purchasing steamed mackerel in Mueang district, Chiang Mai province / ธีรวัฒน์ เจริญเบญจวงษ์;"Consumer buying behavior towards purchasing steamed mackerel in Mueang district, Chiang Mai province"
ธีรวัฒน์ เจริญเบญจวงษ์
2554
การยอมรับผลิตภัณฑ์ถั่วอะซูกิกวนของผู้บริโภค ในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Consumers Acceptance of Azuki Beans Paste Product in Mueang Chiang Mai District / พงศ์ปภาพ ชมพูรัตน์
พงศ์ปภาพ ชมพูรัตน์
2553
ทัศนคติของลูกค้าธนาคารกสิกรไทย จำกัด (มหาชน) ในกรุงเทพมหานครต่อเคมายเดบิดการ์ด = Attitude of Kasikornbank Customers in Bangkok Towards K-My Dabit Card / นงนุช ปาริยะรังสี
นงนุช ปาริยะรังสี
2554
พฤติกรรมของคนวัยทํางานในอําเภอเมืองเชียงใหม่ในการซื้อเครื่องสําอางออนไลน์ = Behavior of working aged people in Mueang Chiang Mai district towards online cosmetic purchase / เสาวนีย์ ใจมูล
เสาวนีย์ ใจมูล
2550
พฤติกรรมของผู้บริโภคต่อการเลือกซื้อข้าวกล้องในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Consumer behavior on selecting to purehase brown rice in Mueang Chiang Mai district / ณรงศักดิ์ ศุพิรัตน์วนิช
ณรงศักดิ์ ศุพิรัตน์วนิช
Discover
Author
1
กนกอร ธีรนุลักษณ์
1
กมลมาลย์ ทองสุข
1
กรรณิกา พุ่มแหยม
1
กฤษณี กาญจนอโนทัย
1
กุลิสรา วงศ์ประดิษฐ์
1
จันทร์จิรา ตันตยานุสรณ์
1
จิตติ โลจนไพบูลย์
1
จิรภัทร บุญรักษา
1
จิรัฐิพร สุกันทา
1
จุไรรัตน์ ลิขิตวัชรปกรณ์
.
next >
Subject
5
ความพอใจของผู้บริโภค
4
นักท่องเที่ยว -- ไทย
3
การตลาด
2
การจัดซื้อ
2
การซื้อสินค้า
2
การท่องเที่ยว
2
นักท่องเที่ยว
2
ผู้บริโภค
2
ผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง
1
กล้องถ่ายรูปดิจิตอลเอสแอลอาร์
.
next >
Date issued
7
2558
8
2557
2
2555
11
2554
7
2553
7
2552
7
2551
5
2550