Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 21-26 of 26 (Search time: 0.013 seconds).
previous
1
2
3
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2549
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้บริโภคในการตัดสินใจเลือกใช้บริการสถาบันสอนภาษาญี่ปุ่นในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Services marketing mix factors affecting consumer decision in selecting Japanese Language Institutes in Mueang District, Chiang Mai Province / ชนิดา สมวานิช
ชนิดา สมวานิช
2548
กระบวนการตัดสินใจซื้อบัตรเข้าชมการแสดงดนตรีของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Consumers buying behavior towards purchasing concert tickets in Mueang District, Chiang Mai Province / ทวีศักดิ์ คล่องวัฒนกิจ
ทวีศักดิ์ คล่องวัฒนกิจ
2549
พฤติกรรมผู้บริโภค ในการรับประทานอาหารญี่ปุ่น ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Consumer behavior on dinning Japanese Foods in Mueang District, Chiang Mai Province / ทรงกลด อัศวมงคลพันธุ์
ทรงกลด อัศวมงคลพันธุ์
2549
พฤติกรรมการซื้อน้ำผักและผลไม้สดปั่นพร้อมดื่มในห้างสรรพสินค้าของผู้บริโภค ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Consumer behavior towards purchasing blended fresh vegetable and fruit juices in department stores in Mueang District, Chiang Mai Province / เยาวลักษณ์ ไทยานันท์
เยาวลักษณ์ ไทยานันท์
2549
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้ออาหารกล่องแช่แข็งของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting consumers' decision to purchase frozen food box in Mueang district, Chiang Mai province / สนิษฐา ขวัญศรีสุทธิ์
สนิษฐา ขวัญศรีสุทธิ์
2549
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อไส้กรอกของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting consumers decision to purchase sausages in Mueang district, Chiang Mai province / ปุณยวีร์ เรืองพิพัฒน์
ปุณยวีร์ เรืองพิพัฒน์
Discover
Author
1
กิติพงษ์ ผู้มีคุณ
1
จาตุรงค์ จิรังวรพจน์
1
ชนิดา สมวานิช
1
ชลีลักษณ์ สุทธภักติ
1
ทรงกลด อัศวมงคลพันธุ์
1
ทวีศักดิ์ คล่องวัฒนกิจ
1
ธนัท โชคชาญสิริ
1
ธิดารัตน์ เอี่ยมศิริรักษ์
1
ธีรนุช โอภาพงพันธ์
1
นภดล สิทธิชัยธนะกิจ
.
next >
Subject
13
การตลาด
4
พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อ...
2
การตลาด -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง
2
สบู่
1
การสื่อสาร
1
การสื่อสารทางการตลาด -- เชียงใหม่...
1
ข้าวสาร
1
คอมพิวเตอร์ -- การจัดซื้อ
1
ฉลาก
1
ชาลำไย
.
next >
Date issued
17
2549
8
2548
1
2547