Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-4 of 4 (Search time: 0.003 seconds).
previous
1
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2547
การสื่อสารการตลาดที่มีผลต่อการเลือกร้านกาแฟคั่วบดของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing communication influencing selection of roasted and ground coffee shops of consumers in Amphoe Mueang, Changwat Chiang Mai / ฐจิตรา สรรพกิจ
ฐจิตรา สรรพกิจ
2547
ความพึงพอใจของลูกค้าที่มีต่อการให้บริการของร้านกาแฟและอาหารแบล็คแคนยอนในจังหวัดเชียงใหม่= Customers' satisfaction towards the services of Black Canyon coffee houses and restaurants in Changwat Chiang Mai / อุศนา ศิริเอก
อุศนา ศิริเอก
2547
ความพึงพอใจของลูกค้าที่มีต่อส่วนประสมการตลาดบริการของร้านกาแฟวาวี ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Customer satisfaction towards service marketing mix factors of Wawee coffee shops in Mueang district, Chiang Mai province / สมเกียรติ เป็งโต
สมเกียรติ เป็งโต
2547
พฤติกรรมการเลือกใช้บริการนวดแผนไทยของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดลำพูน = Consumer behavior in selecting Thai massage service in Mueang District, Lamphun Province / วราภรณ์ หมอนสะอาด
วราภรณ์ หมอนสะอาด
Discover
Author
1
ฐจิตรา สรรพกิจ
1
วราภรณ์ หมอนสะอาด
1
สมเกียรติ เป็งโต
1
อุศนา ศิริเอก
Subject
2
ผู้บริโภค -- เชียงใหม่
1
การตลาด
1
การนวด
1
การสื่อสารทางการตลาด -- เชียงใหม่
1
ความพอใจของผู้บริโภค -- เชียงใหม่
1
ความพอใจของผู้ใช้บริการ -- เชียงใหม่
1
ผู้บริโภค -- ลำพูน
1
พฤติกรรมผู้บริโภค -- ลำพูน
1
ร้านอาหาร -- เชียงใหม่